Gå til innhold

Kun "en sykdom" pr. konsultasjon...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres merkelig ut i grunn... Jeg har i hvert fall vært hos legen min og tatt opp et par forskjellige saker mens jeg har vært der, og jeg har kun betalt for en konsultasjon.

Hvis det er meningen at det skal være som du sier, så blir det jo forferdelig lite effektivt..

Enten lurer legen deg, for å tjene mer penger, eller så har det med hans planlegging av dagen å gjøre og hensynet til tiden som er avsatt til konsultasjonen. Uansett, så kan han ikke nekte deg å ta opp flere problemer samtidig, i alle fall ikke dersom du ved bestilling av timen har sagt hva det dreier seg om.

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Dette virker jo veldig suspekt. En legetime varer i ca 15 minutter, og en skulle tro man fikk gjøre hva en vil i de minuttene.

Dette burde du sjekke nærmere. Utrolig ineffektivt, og ikke minst...dyrt!

En legetime varer i ca 15 minutter

Ok - kanskje jeg har brukt opp tia mi. Har nå bestillt ny time - og får bare håpe på at det ikke tilstøter meg mer nå. Kanskje det kunne være lurt å bestille en bobbel?

Annonse

Enten lurer legen deg, for å tjene mer penger, eller så har det med hans planlegging av dagen å gjøre og hensynet til tiden som er avsatt til konsultasjonen. Uansett, så kan han ikke nekte deg å ta opp flere problemer samtidig, i alle fall ikke dersom du ved bestilling av timen har sagt hva det dreier seg om.

Hmm, kom til å tenke på en ting. Han har tyvtittet på kabel-tv i flere år, og da det ble bestillt et abonnemang hos naboen hans, tok jeg like godt kommunelegens signal - jeg tror ikke at han liker meg pga dette *sukk* Men det er lysning i tunellen - han har sakt opp sin stilling.

Dette virker jo veldig suspekt. En legetime varer i ca 15 minutter, og en skulle tro man fikk gjøre hva en vil i de minuttene.

Dette burde du sjekke nærmere. Utrolig ineffektivt, og ikke minst...dyrt!

Får du 15 minutter inne hos legen? Min lege er grei slik, noen ganger er jeg inne 1 time og andre ganger 2 minutter. Kommer an på hva som skal taes opp.

Pappa Bjørn

Slik var det med en fastlege her i distriktet også. Han drev både legepraksis og akupunkturklinikk på hver sin side av en korridor og sprang i mellom hele dagen. Ha praktiserte også " Kun en sykdom pr konsultasjon" med store oppslag.

Det hører med til historien at han i tillegg til dette begikk seksuelle overgrep mot 5 pasienter og er både dømt og fratatt lisensen for alltid, i tillegg til å ha blitt ydmyket i alle landets aviser store deler av fjoråret. Derfor er han kanskje ikke representativ for hva som er normalt i legepraksisen.

Legen din tar ganske sikkert feil.

Sjekk påstanden til legen om at han kan begrense seg til bare "en sykdom" pr.konsultasjon med trygdekontoret. Svaret kan du godt gi ham. Står han fremdeles på sitt, burde du se deg om etter en annen lege.

Jeg er flyttet ut på en liten øøø, der har han fuldt herredømme over sitt lille rike - men jeg tar han ikke så høytidlig, jeg sover fortsatt godt om natten. Lurte bare på om dette var vanlig praksis.

Annonse

Slik var det med en fastlege her i distriktet også. Han drev både legepraksis og akupunkturklinikk på hver sin side av en korridor og sprang i mellom hele dagen. Ha praktiserte også " Kun en sykdom pr konsultasjon" med store oppslag.

Det hører med til historien at han i tillegg til dette begikk seksuelle overgrep mot 5 pasienter og er både dømt og fratatt lisensen for alltid, i tillegg til å ha blitt ydmyket i alle landets aviser store deler av fjoråret. Derfor er han kanskje ikke representativ for hva som er normalt i legepraksisen.

seksuelle overgrep mot 5 pasienter..

Ikke skrem meg - for meg ser han ut som en homse *grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...