Lea_Ariadne Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg er bare 17 år, og har allerede hatt dette problemet en stund. Brystene mine "henger" på en måte litt. Det går greit når jeg bruker bh, men er flaut når jeg har sex eller skal vise meg i bikini. Finnes det en måte å trene så de løfter seg igjen? eller noen andre råd. Kan legge til at jeg bruker størrelse 75C, så de er store også, så kanskje det har litt med saken å gjøre. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ikke så mye å gjøre der. Men trener du vekk fett vil de bli mindre og dermed endre noe form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ikke så mye å gjøre der. Men trener du vekk fett vil de bli mindre og dermed endre noe form. Det må da være noe som kan bli gjort? Fikk en kommentar på det idag...brukte bh, men det så ut som at de "hang" litt forde, og venninna spurte om jeg ikke hadde på meg bh og greier...Det er pinlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det må da være noe som kan bli gjort? Fikk en kommentar på det idag...brukte bh, men det så ut som at de "hang" litt forde, og venninna spurte om jeg ikke hadde på meg bh og greier...Det er pinlig! Ettersom de består av så si bare fett blir det vanskelig ja. Operasjon er en mulighet, uten at jeg anbefaler det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Ettersom de består av så si bare fett blir det vanskelig ja. Operasjon er en mulighet, uten at jeg anbefaler det. Operasjon er ikke en mulighet. Jeg vil aldri operere noe uten å absolutt måtte det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Operasjon er ikke en mulighet. Jeg vil aldri operere noe uten å absolutt måtte det. Det er fint, Men da er det nok bare trening/kosthold for å få en mindre "version" av brystene som står igjen av valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea_Ariadne Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Det er fint, Men da er det nok bare trening/kosthold for å få en mindre "version" av brystene som står igjen av valg. OK Takk for hjelpen. Jeg får prøve det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.