Gjest en,to,tre kalorier... Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jeg har en matvare tabell der det viser hvor mange kalorier det er i diverse matvarer.men det er jo oppgitt i pr.100 gram. hvordan vet jeg hvor mange gram en potet er? først trodde jeg det var så enkelt at aha, 100 kalorier i en potet...eller 120 kalorier i majones...men hvordan gjør jeg egentlig dette? jeg kan jo ikke sitte med vekt og måle meg frem..eller?jada jeg virker sikkert temmelig forvirra og på jordet men det går nok bedre så snart jeg får litt mer greie på dette skal dere se...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du veier opp 100 gram potet så du ser ca. størrelsen på en så tung potet og later som om du husker det til siden. ) Poteter finnes i vektklasser fra 20 g til over halvkiloen vet du. Vil anta at to normalstore poteter er 100 gram kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.