Gå til innhold

Spinning

favn

Anbefalte innlegg

Manges entusiasme over spinning gjør meg nysgjerrig.

Hva er forskjellen på sykling og spinning? Har prøvd å lete på nettet uten å finne noe som helst info eller bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri prøvd spinning, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg ser nytten av det om vinteren, når det blåser småjævler, og snør. Men om sommeren, når det er alle rettigheter, og sol og varmt? Nei. Derfor er jeg av prinsipp imot spinning.

Men var denna meldinga egentlig til spenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning, er ikke det veldig hurtig sykling - til musikk - på sykler som er tilpasset dette formålet (tror det er no med setet og .... etellerannet :)

hilsen en meget kyndig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning, er ikke det veldig hurtig sykling - til musikk - på sykler som er tilpasset dette formålet (tror det er no med setet og .... etellerannet :)

hilsen en meget kyndig

Takk. Det var visst noe sånt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri prøvd spinning, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg ser nytten av det om vinteren, når det blåser småjævler, og snør. Men om sommeren, når det er alle rettigheter, og sol og varmt? Nei. Derfor er jeg av prinsipp imot spinning.

Men var denna meldinga egentlig til spenning?

Selvsagt er uteaktiviteter best, frisk luft og bare naturlige bevegelser :-) Men det behøver jo ikke være enten - eller, hva med en ole brummsk innstilling: Ja takk, begge deler? Våren og sykling? Ja takk, veldig gjerne.

'Alle' anbefaler noen raske spaserturer hver uke. Men hvem vil gå rundt i nabolaget med samme målbevisste energi som du kan framvise ved å virkelig lange ut på tredemølla? Som et eksempel, altså...

Jeg betaler gladelig noen kroner for å systematisere trening. Ellers ble det med tanken er jeg redd.

Nå har jo resultatene begynt å vise seg også. Jess! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Selvsagt er uteaktiviteter best, frisk luft og bare naturlige bevegelser :-) Men det behøver jo ikke være enten - eller, hva med en ole brummsk innstilling: Ja takk, begge deler? Våren og sykling? Ja takk, veldig gjerne.

'Alle' anbefaler noen raske spaserturer hver uke. Men hvem vil gå rundt i nabolaget med samme målbevisste energi som du kan framvise ved å virkelig lange ut på tredemølla? Som et eksempel, altså...

Jeg betaler gladelig noen kroner for å systematisere trening. Ellers ble det med tanken er jeg redd.

Nå har jo resultatene begynt å vise seg også. Jess! :-)

Klart det er bedre å trene på treningsstudio enn å gå rundt i nabolaget gang etter gang. Er så lei av å gå i nabolaget atte du vet ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er bedre å trene på treningsstudio enn å gå rundt i nabolaget gang etter gang. Er så lei av å gå i nabolaget atte du vet ikke....

Har du tid og penger å avsette til trening inne? At jeg har begynt å trene kondis og styrke i studio er det lureste jeg har gjort på veeeldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...