favn Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Manges entusiasme over spinning gjør meg nysgjerrig. Hva er forskjellen på sykling og spinning? Har prøvd å lete på nettet uten å finne noe som helst info eller bilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har aldri prøvd spinning, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg ser nytten av det om vinteren, når det blåser småjævler, og snør. Men om sommeren, når det er alle rettigheter, og sol og varmt? Nei. Derfor er jeg av prinsipp imot spinning. Men var denna meldinga egentlig til spenning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Spinning, er ikke det veldig hurtig sykling - til musikk - på sykler som er tilpasset dette formålet (tror det er no med setet og .... etellerannet hilsen en meget kyndig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 http://www.home.no/furumo-spinning/spinning.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 http://www.home.no/furumo-spinning/spinning.htm Åja. Det var jo ikke så spinnende. Å svette i takt er ikke noe for meg. Er så individualistisk, atte. Men takk for at du tilfredsstilte nysgjerrigheten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Spinning, er ikke det veldig hurtig sykling - til musikk - på sykler som er tilpasset dette formålet (tror det er no med setet og .... etellerannet hilsen en meget kyndig Takk. Det var visst noe sånt ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 http://www.home.no/furumo-spinning/spinning.htm *jøss* 60 kr for noe jeg gjør gratis hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Har aldri prøvd spinning, og kommer aldri til å gjøre det. Jeg ser nytten av det om vinteren, når det blåser småjævler, og snør. Men om sommeren, når det er alle rettigheter, og sol og varmt? Nei. Derfor er jeg av prinsipp imot spinning. Men var denna meldinga egentlig til spenning? Selvsagt er uteaktiviteter best, frisk luft og bare naturlige bevegelser :-) Men det behøver jo ikke være enten - eller, hva med en ole brummsk innstilling: Ja takk, begge deler? Våren og sykling? Ja takk, veldig gjerne. 'Alle' anbefaler noen raske spaserturer hver uke. Men hvem vil gå rundt i nabolaget med samme målbevisste energi som du kan framvise ved å virkelig lange ut på tredemølla? Som et eksempel, altså... Jeg betaler gladelig noen kroner for å systematisere trening. Ellers ble det med tanken er jeg redd. Nå har jo resultatene begynt å vise seg også. Jess! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Selvsagt er uteaktiviteter best, frisk luft og bare naturlige bevegelser :-) Men det behøver jo ikke være enten - eller, hva med en ole brummsk innstilling: Ja takk, begge deler? Våren og sykling? Ja takk, veldig gjerne. 'Alle' anbefaler noen raske spaserturer hver uke. Men hvem vil gå rundt i nabolaget med samme målbevisste energi som du kan framvise ved å virkelig lange ut på tredemølla? Som et eksempel, altså... Jeg betaler gladelig noen kroner for å systematisere trening. Ellers ble det med tanken er jeg redd. Nå har jo resultatene begynt å vise seg også. Jess! :-) Klart det er bedre å trene på treningsstudio enn å gå rundt i nabolaget gang etter gang. Er så lei av å gå i nabolaget atte du vet ikke.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Klart det er bedre å trene på treningsstudio enn å gå rundt i nabolaget gang etter gang. Er så lei av å gå i nabolaget atte du vet ikke.... Har du tid og penger å avsette til trening inne? At jeg har begynt å trene kondis og styrke i studio er det lureste jeg har gjort på veeeldig lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.