Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest har jeg lest

Jeg har lest at kvinner har kjønnshår for å hindre støv osv å komme inn i skjeden (fra tider der menneskene gikk uten så mye klær, antar jeg..), og for å transportere vekk fuktighet / skape lufting, og hindre at hud gnisser mot hud (de to siste er også grunnen til at vi har hår under armene).

Jeg har lest at kvinner har kjønnshår for å hindre støv osv å komme inn i skjeden (fra tider der menneskene gikk uten så mye klær, antar jeg..), og for å transportere vekk fuktighet / skape lufting, og hindre at hud gnisser mot hud (de to siste er også grunnen til at vi har hår under armene).

Ja, det med kjønnshår liksom oppunder har jeg også hørt - men på menn da? Det beskytter jo ikke akkurat så mye det håret som er der da? Det er jo bare stygt:-)

Annonse

MÅ du det, da? Mamma behøver vel ikke være allvitende, vel? ;o)

(mail mottatt!)

Nei, han vet jo at jeg ikke har peiling på det der nå, at jeg tror det bare er noe som skjer.

Men jeg prøver å se det for meg her:"Du skjønner det gutten min, det er for at lukten virkelig skal bli så gjennomtrengende at jeg kan lukte når faren din er i nærheten" eller noe sånt.

Nei, best å la det ligge:-)

jammenatte - støv og bakterier inn bak balla?

Eller helt foran liksom, på damer?

Hm...

Det er nok mest for å samle opp lukt, ja. Derfor har vi det på de stedene hvor vi også svetter mest (som regel) - under armene og i skrittet. Utover det er det jo logisk å tenke seg at hår på rygg, bryst etc. er rester av evolusjonen.

"...................."

Annonse

Gjest Svigers

Nei, han vet jo at jeg ikke har peiling på det der nå, at jeg tror det bare er noe som skjer.

Men jeg prøver å se det for meg her:"Du skjønner det gutten min, det er for at lukten virkelig skal bli så gjennomtrengende at jeg kan lukte når faren din er i nærheten" eller noe sånt.

Nei, best å la det ligge:-)

:)))))))))))))*ler*

petter smart

Kanskje for å vise at vedkommende er kjønnsmoden.

Kanskje for å hindre bakterier og skitt i å komme til kjønnsorganene.

Kanskje for å redusere friksjonene på sensitive områder.

Kanskje for at svette skal ledes vekk fra huden.

Kanskje for at en skal finne fram til "godsakene" i mørket.

Kanskje fordi det henger igjen etter den gang vi alle (!) var aper.

Kanskje for at svette skal holdes igjen (leste en artikkel i dag om at kvinner ble gladere når de luktet mannesvette).

Kanskje for at de som ikke liker oralsex skal kunne klage på dårlig lukt/smak.

Ikke bra når ungene begynner å spørre om sånt.

Kanskje for å vise at vedkommende er kjønnsmoden.

Kanskje for å hindre bakterier og skitt i å komme til kjønnsorganene.

Kanskje for å redusere friksjonene på sensitive områder.

Kanskje for at svette skal ledes vekk fra huden.

Kanskje for at en skal finne fram til "godsakene" i mørket.

Kanskje fordi det henger igjen etter den gang vi alle (!) var aper.

Kanskje for at svette skal holdes igjen (leste en artikkel i dag om at kvinner ble gladere når de luktet mannesvette).

Kanskje for at de som ikke liker oralsex skal kunne klage på dårlig lukt/smak.

Ikke bra når ungene begynner å spørre om sånt.

Nei, det er jo hovedproblemet her: At ungen spør.

Håret er jo ikke noe problem i seg selv, all den tid det finnes adekvate hjelpemidler på markedet til en rimelig penge:-)

Det er nok mest for å samle opp lukt, ja. Derfor har vi det på de stedene hvor vi også svetter mest (som regel) - under armene og i skrittet. Utover det er det jo logisk å tenke seg at hår på rygg, bryst etc. er rester av evolusjonen.

"...................."

Men i hvor mange generasjoner må vi barbere og frisere før evolusjonen tar hintet, liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...