Gå til innhold

Hvorfor er gifte kvinner tyngre enn single kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar: Single kvinner kommer hjem, ser etter hva som er i kjøleskapet og går og

legger seg, mens gifte kvinner kommer hjem, ser etter hva som er i sengen og går til

kjøleskapet!

Clue1365380406
Skrevet

Ha ha, kan vel stemme det! Ettersom mange gir f i sitt eget utseende når de er vel etablert....

happy1365380345
Skrevet

Ha ha, kan vel stemme det! Ettersom mange gir f i sitt eget utseende når de er vel etablert....

*fnis*

Gjest Rusle
Skrevet

Det er for mye rot i senga at jeg gidder å kikke.....

Gjest skal du ikke se bort fra
Skrevet

Kanskje dette gjelder begge kjønn. Ja.

Skrevet

Feil.

Rett svar er:

Det er en naturlov som sier at gifte kvinner legger på seg to kilo i året. Det er "to-kilo-i-året-regelen".

En god grunn til ikke å gifte seg.

Skrevet

Sannelig godt jeg er gift da, ellers ville jeg vel egnet meg som sytråd snart. ;-)

Gjest Nebbemor
Skrevet

Feil.

Rett svar er:

Det er en naturlov som sier at gifte kvinner legger på seg to kilo i året. Det er "to-kilo-i-året-regelen".

En god grunn til ikke å gifte seg.

DA måtte jo alle gullbrudepar veie 100 mer enn normal vekt da...

Skrevet

Hmmmm.... leste forresten at ulykkelige gifte kvinner legger på seg nesten dobbelt så mye som deres mer fornøyde medsøstre! Så moralen må være at menn må behandle konene sine godt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...