Gjest håper noen vet Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Han vågale, som satt vippende på 2 stoler eller noe sånt, ved kanten av Prekestolen i Rogaland. Noen som vet navnet hans, eller hvor jeg kan finne bilder av stuntet? Andre som husker ham? Blir uggen i magen bare jeg tenker tilbake på det. 0 Siter
thrist Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 meg bekjent så var det ikke en franskmann men en ung stavanger-mann i beg. av tjue åra...men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig 0 Siter
flisa Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 http://www.all-photo.no/Sider/eskil_program.html 0 Siter
Gjest håper noen vet Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 meg bekjent så var det ikke en franskmann men en ung stavanger-mann i beg. av tjue åra...men jeg kan jo ta feil, selvfølgelig Han jeg tenker på er en gammel mann, og han er fransk. Han hadde to stoler oppå hverandre, som igjen stod oppå 4 glass eller noe sånt, og så satt han på toppen og vippet. Takk iallfall! Kjenner til det du skriver om også, skummelt det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.