Gå til innhold

Bruker du mye tid på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jobber på nettet, skriver på DOL, leser aviser og annet stoff, sender 40-50 epost om dagen, får ca 100 på en vanlig dag, laster/losser gamle og oppdaterer nye nettsteder og bla a oppretter epostadresser for kunder.

Hele dagen/uka, ca 2 GB pr mnd i opplastet data og 1-2 GB lastes ned pr mnd.

Er det sol ute tro ?

Annonse

tigertrollet

Hele dagen/uka, ca 2 GB pr mnd i opplastet data og 1-2 GB lastes ned pr mnd.

Er det sol ute tro ?

Har vært på 2,5t tur i skogen og kan rapportere om nydelig vær, elg og noen fordømte surpeiser av noen skiløpere...

hilsen tigern med røde roser i kinnene:)

Ulv I Faarikaal

Har vært på 2,5t tur i skogen og kan rapportere om nydelig vær, elg og noen fordømte surpeiser av noen skiløpere...

hilsen tigern med røde roser i kinnene:)

Bilen min er hos bildoktor'n med inkontinens. Det lekker bensin. Den må få ny blære, for det er rusthull i den gamle. Jeg måtte bruke apostlenes hester til butikken, det var sol og fint vær.

tigertrollet

Bilen min er hos bildoktor'n med inkontinens. Det lekker bensin. Den må få ny blære, for det er rusthull i den gamle. Jeg måtte bruke apostlenes hester til butikken, det var sol og fint vær.

Åja, men da vet du jo at det var sol ute:)

Inkontinens, du liksom.*flirer*

Når reagerte du? Når den brukte 3l på mila? :)

Ulv I Faarikaal

Åja, men da vet du jo at det var sol ute:)

Inkontinens, du liksom.*flirer*

Når reagerte du? Når den brukte 3l på mila? :)

Hull i toppen av tanken, så det dryppa når den var full og/eller sto med nesa oppover i en bakke. Blir alltid rusthull oppå, siden saltet og fukt blir liggende der. Den skal EU-godkjennes og selges nå, så blir det NY bil.

Veldig varierende, men det går sjelden en dag uten at jeg sjekker/skriver mail, leser aviser og er innom DOL. Som oftest er jeg innom flere små turer i løpet av dagen og sitter sjelden flere timer på nettet av gangen, men vi har ADSL så jeg burde utnytte det mer. :-)

Annonse

Hull i toppen av tanken, så det dryppa når den var full og/eller sto med nesa oppover i en bakke. Blir alltid rusthull oppå, siden saltet og fukt blir liggende der. Den skal EU-godkjennes og selges nå, så blir det NY bil.

Skal du kjøpe ny?

Trodde det hadde gått litt sport i den gamle :o)

Har sett på Toyota Yaris, og brukt BMW, og brukt Audi A6. De blir omtrent like dyre.

Den gamle ble det for mange småfeil på. Gidder ikke mekke sjøl, så da...

Jeg er veldig fornøyd med min bil og god plass er det i den også. Og så bruker den veldig lite bensin enda det er automatgir.

Automat behøver ikke være så ille, det spørs hvem som trår på gassen. De fleste gir for mye gass.

Ikke jeg, men jeg merker forskjell når andre kjører bilen som ikke er vant med automat.

Men helt ærlig, nå er bilen 1 1/2 år og jeg har ikke hatt noe tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...