Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Kan noen tolke hva dette betyr? Skal ha prøve snart i gym- teori: Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 "Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod." Eh.. Jeg tviler sterkt på at dette er et direkte sitat fra ei lærebok. Vær så snill og siter den riktig, så jeg ser en viss sammenheng. Da skal jeg i så fall hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 "Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod." Eh.. Jeg tviler sterkt på at dette er et direkte sitat fra ei lærebok. Vær så snill og siter den riktig, så jeg ser en viss sammenheng. Da skal jeg i så fall hjelpe deg. Det var det som var problemet - det var notater fra ei i klassen til en prøve, men jeg fatta ikke notatene. Derfor håpte jeg at noen som kunne litt om det, kunne tolke det. Men jeg har funnet svaret nå. Ellers takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.