Gå til innhold

Trening - hjertet

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Kan noen tolke hva dette betyr? Skal ha prøve snart i gym- teori:

Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dubreuilh

"Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod."

Eh.. Jeg tviler sterkt på at dette er et direkte sitat fra ei lærebok. Vær så snill og siter den riktig, så jeg ser en viss sammenheng. Da skal jeg i så fall hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

"Når hjertet er fylt med 50 % blod, har vi ”snakkepuls” Trener vi 2- 3 ganger uken vil vi merke forandringer, og forebygger mye à hjertet vil består av 60 % blod."

Eh.. Jeg tviler sterkt på at dette er et direkte sitat fra ei lærebok. Vær så snill og siter den riktig, så jeg ser en viss sammenheng. Da skal jeg i så fall hjelpe deg.

Det var det som var problemet - det var notater fra ei i klassen til en prøve, men jeg fatta ikke notatene. Derfor håpte jeg at noen som kunne litt om det, kunne tolke det. Men jeg har funnet svaret nå. Ellers takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...