Gå til innhold

For tynn?

jorund

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i tjue årene som synes jeg er for tynn. jeg er 170 høy og veier 55 kg.

Hva kan jeg gjøre for å gå opp i vekt? Hva skal jeg spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som jeg kan gå opp av som er sundt er Weight gainer.

Ellers så har jeg lagt på meg litt av å drikke mye brus og spise godteri. Nøtter og potetgull.

Regner med at du spiser normalt men er spinkelt bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som jeg kan gå opp av som er sundt er Weight gainer.

Ellers så har jeg lagt på meg litt av å drikke mye brus og spise godteri. Nøtter og potetgull.

Regner med at du spiser normalt men er spinkelt bygd.

Hvor får man evt.tak i "weight gainer"? Hvordan virker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man evt.tak i "weight gainer"? Hvordan virker det?

Jeg har kjøpt i Sverige på Helsekost og treningsbutikk.. Der er det halv pris fra her. Hvis du bruker søkfunksjonen her så finner du helt sikkert innlegg som gir deg en link på nettet hvor du kan kjøpe det og proteinpulver. Der skal det også være billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg la klarte å legge på meg ved å spise mer til hvert måltid. Kiloene kom etter hvert. Ingen fordel å legge på seg for fort. Da vil kiloene fort renne av deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...