jorund Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg er ei jente i tjue årene som synes jeg er for tynn. jeg er 170 høy og veier 55 kg. Hva kan jeg gjøre for å gå opp i vekt? Hva skal jeg spise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det eneste som jeg kan gå opp av som er sundt er Weight gainer. Ellers så har jeg lagt på meg litt av å drikke mye brus og spise godteri. Nøtter og potetgull. Regner med at du spiser normalt men er spinkelt bygd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Styrketrening og proteinrik mat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorund Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Det eneste som jeg kan gå opp av som er sundt er Weight gainer. Ellers så har jeg lagt på meg litt av å drikke mye brus og spise godteri. Nøtter og potetgull. Regner med at du spiser normalt men er spinkelt bygd. Hvor får man evt.tak i "weight gainer"? Hvordan virker det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvor får man evt.tak i "weight gainer"? Hvordan virker det? Jeg har kjøpt i Sverige på Helsekost og treningsbutikk.. Der er det halv pris fra her. Hvis du bruker søkfunksjonen her så finner du helt sikkert innlegg som gir deg en link på nettet hvor du kan kjøpe det og proteinpulver. Der skal det også være billig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg la klarte å legge på meg ved å spise mer til hvert måltid. Kiloene kom etter hvert. Ingen fordel å legge på seg for fort. Da vil kiloene fort renne av deg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.