Gå til innhold

Her i kveld da jeg kom hjem...

Anbefalte innlegg

Gjest sambisen

etter en lang og hard da på jobben, og jeg gledet meg til å komme hjem til min lune kone. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Hun bablet i vei om pålegg, tannkremtuber og zaloflasker som enten var åpnet eller uåpnet - jeg er ikke sikker. Hun var tydelig uggen. Uansett, men så begynte hun å påstå at alle flasker, tuber, bokser og glass var halvfulle. Hun nevnte også noe om en gotcha, som jeg ikke vet hva er, som jeg visstnok aldri bruker opp før jeg åpner en ny. GOTCHA?? Jeg som ikke vet hva en gotcha er engang!!

Er hun normal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97513-her-i-kveld-da-jeg-kom-hjem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sambisen

Var det kanskje ein tamagotchi ho meinte? Er ho av dei som er hekta på slike dingsar og lar hus og heim forfalle til fordel for eit elektronisk kjæledyr? Stakkars deg!

Endelig en som forstår meg! Jeg har i mange måneder prøvd å forklare henne hvor heldig hun tross alt er som har en så fin mann som meg, men hun bare frøser.

Endelig en som forstår meg! Jeg har i mange måneder prøvd å forklare henne hvor heldig hun tross alt er som har en så fin mann som meg, men hun bare frøser.

Typisk! Du er sikkert av typen som til og med tar med søpla ut på veg til jobben!? - Og kjem heim like før ungane går og legg seg slik at du kan seia god natt til dei frå tv-stolen? Ho bør vita at ikkje alle har så greie menn!

Annonse

Gjest sambisen

Typisk! Du er sikkert av typen som til og med tar med søpla ut på veg til jobben!? - Og kjem heim like før ungane går og legg seg slik at du kan seia god natt til dei frå tv-stolen? Ho bør vita at ikkje alle har så greie menn!

hun klager og klager. Hun nevner aldri hvor vennlig jeg er med ungene når jeg sier natta til dem over telefonen.

Søppel? Er det liksom MIN oppgave nå?

Gjest SåDSå

hun klager og klager. Hun nevner aldri hvor vennlig jeg er med ungene når jeg sier natta til dem over telefonen.

Søppel? Er det liksom MIN oppgave nå?

Ja søpla er DEFINITIVT din jobb(mannfolkjobb det!).Hun tar sikkert oppvasken?Da er det fair at du tar søpla.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...