Gjest how come? Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vet at dette høres litt rart ut, men jeg har opplevd flere ganger nå de siste ukene at jeg kan gå ned i vekt over natta... Prøver å gå ned i vekt nå, så det er jo selvfølgelig positivt.. Sånn jeg ser det, så veier jeg minst om morgenen, og legger på meg etterhvert som magen blir full av mat i løpet av dagen... Men hvordan kan kroppen "kvitte" seg med vekt i løpet av en natt?? Har elektronisk vekt, og har en gang opplevd at jeg veide 0,7 kg mindre etter 12 timer søvn??!! Er dette vann som har "fordampet" eller har det noe med at maten blir fordelt og fordøyet i løpet av natta?? Veier meg som regel kun om morgenene (Altså, ikke på forskjellige tider om dagen), og vekta går gradvis nedover.. Men jeg veier alltid mer om kveldene enn samme morgen... Bare lurer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 He-he. Mange har lurt på det, og variasjoner på 1-2 kg på et døgn er ikke uvanlig. Normalt. Men hvor tar kiloene veien ? Vi hadde en supernøyaktig vekt, og kompisen var på en tredagers fylletur. Han gikk ned 4 kg på tre dager. 5% ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Blant annet fordi man som oftest ikke spiser og drikker om natten. Forbrenningen foregår jo hele tiden - selvsagt mindre om natten siden det ikke er så mye aktivitet da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er ikke det hovedsaklig fordi magen er tom for mat og drikke? Jeg aner ikke - jeg bare trodde det ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er helt normalt -og kommer først og fremst av væsketap om natten (via pust/svette). En fin start på dagen er derfor et stort glass kaldt vann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eline Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 He-he. Mange har lurt på det, og variasjoner på 1-2 kg på et døgn er ikke uvanlig. Normalt. Men hvor tar kiloene veien ? Vi hadde en supernøyaktig vekt, og kompisen var på en tredagers fylletur. Han gikk ned 4 kg på tre dager. 5% ! Typen og jeg har opplevd det samme. Vi veide oss begge om kvelden, og om morgenen så veide vi begge 800 gram mindre om morgenen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Typen og jeg har opplevd det samme. Vi veide oss begge om kvelden, og om morgenen så veide vi begge 800 gram mindre om morgenen! Jeg har gått ned 3 kg på et døgn etter en lang treningsøkt og lite mat/drikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest how come? Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 He-he. Mange har lurt på det, og variasjoner på 1-2 kg på et døgn er ikke uvanlig. Normalt. Men hvor tar kiloene veien ? Vi hadde en supernøyaktig vekt, og kompisen var på en tredagers fylletur. Han gikk ned 4 kg på tre dager. 5% ! Men dette skyldes vel ikke forbrenning?? Det må ta være vesketap eller no?? Har bare litt vanskelig for å tro at en kilo fett eller mer bare kan forsvinne sånn helt uten videre... Selv om jeg liker tanken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Men dette skyldes vel ikke forbrenning?? Det må ta være vesketap eller no?? Har bare litt vanskelig for å tro at en kilo fett eller mer bare kan forsvinne sånn helt uten videre... Selv om jeg liker tanken Jeg er temmelig sikker på at alt er væske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Går fort opp og ned 2-4kg i døgnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.