Legokloss Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg merker jeg blir konstant dårlig i magen når jeg slurper i meg for mye kaffi. Dvs 1-2 kopper er mer enn nok for meg. Er det noen som har noe info på dette, og hvorfor er jeg intolerant på dette når så mange andre kan drikke i litervis av dette hver dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er ikke mer mystisk enn at vi alle er forskjellige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legokloss Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Det er ikke mer mystisk enn at vi alle er forskjellige ok såpass hehe ok, takker for svar. skal ta dette til etterretning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 ok såpass hehe ok, takker for svar. skal ta dette til etterretning... Godt, godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Godt, godt Jeg vet om flere som drikker mye kaffe til tross for problemer. Noen syns det hjelper med en fløteskvett i. Det beste er selvsagt å venne seg av med kaffe for da sover en så mye bedre om natten og etterhvert vil en bli mye bedre opplagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.