gravid 21 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg er gravid i 7.måned, og lurer på hvor mye sukker jeg kan få i meg hver dag før det blir for mye. Noen mener 50g pr.dag, men det høres mye ut. Og er alle sukkervarer og mat som inneholder mye sukker like farlig for kroppen hvis du får i deg mye? Håper på noen tips. Ellers vil jeg si til alle som ennå ikke har fått barn. Gjør det! Det er noe av det fineste på jord. Forholdet mellom deg og kjæresten din blir mye bedre, hvis dere er innstilt på å være sammen for resten av livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heves Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Og du som driver og råder alle som ikke har fått barn - har du fått barn selv enda?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravid 21 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Og du som driver og råder alle som ikke har fått barn - har du fått barn selv enda?? Nei. Mitt første er det som kommer snart. Var ikke meningen å råde over noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamman til to Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Heh, ja du får nye det så lenge barnet er i magen. Ting forandrer seg drastisk så snart barnet er ute. Håper forholdet holder seg like bra da... Lykke til når du våkner fra den rosenrøde drømmeskyen du lever på nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nei. Mitt første er det som kommer snart. Var ikke meningen å råde over noen. Spis sunt så går det bra skal du se. Det vil si grovt brød og unngå brus og potetgull. Har du søthunger bør du ta tilskudd av krom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skal vi snakkes når ungen har hylt i 4 timer i strekk og ingenting trøster? ;o) Neida, det _er_ kjempekos med barn, men innimellom kan man bli både sliten og lei, det skal jeg love deg! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.