Gjest Moderator Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Vil med dette be brukerne om ikke å skrive innlegg om spiseforstyrrelser, da dette ikke er ønsket i forumet. 0 Siter
Gjest anonymus8 Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 jeg skal ikke skrive innlegg om noe jeg trenger hjelp til. for det er jo typisk helsetjenester i norge generelt. tom støttegruppene har ingen virksomme slike tilbud. flaks at spiseforstyrrelser (hvis jeg får si ordet) ikke har med mat og ernæring å gjøre... takk for ingenting! 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 jeg skal ikke skrive innlegg om noe jeg trenger hjelp til. for det er jo typisk helsetjenester i norge generelt. tom støttegruppene har ingen virksomme slike tilbud. flaks at spiseforstyrrelser (hvis jeg får si ordet) ikke har med mat og ernæring å gjøre... takk for ingenting! Du skjønner vel at DOL ikke kan ta imot innlegg om spiseforstyrrelser når de ikke har fagpersoner til å svare...? Det ville vært uansvarlig. Alt vel! 0 Siter
forbrenner Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 jeg skal ikke skrive innlegg om noe jeg trenger hjelp til. for det er jo typisk helsetjenester i norge generelt. tom støttegruppene har ingen virksomme slike tilbud. flaks at spiseforstyrrelser (hvis jeg får si ordet) ikke har med mat og ernæring å gjøre... takk for ingenting! lommelegen har et forum for spiseforstyrrelser. http://www.lommelegen.no/Forum/forum.asp?FORUM_ID=12 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.