tsofia Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg blir så irritert. Får ofte migrene når jeg trener. Jeg går tur med hunden hver dag og det går greidt, men med det samme jeg sykkler noen ekstra kilometer får jeg ofte migrene. Dette skjer også når jeg går lengre turer enn vanlig. Betyr det at jeg trener for hardt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du har ikke tette bihuler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabid Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du har ikke tette bihuler? Kan være et problem med nakken/ryggen også, låsninger og muskelproblem viser seg ofte som hodepine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingi1365380494 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kanskje litt mangel på salter, man mister jo litt når man svetter mye, og da hjelper det ikke alltid å bare fylle på med vann. Jeg pleier å få vondt i hodet pga. lavt blodsukker, spesielt hvis jeg trener styrke. Viktig å spise godt før styrketrening! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.