Gå til innhold

Rasisme: må jeg være venn med en neger for ikke bli kalt rasist ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

73

• attila1365380493

60

• Dorthe

16

• En_Mamma

16

Mest aktive i denne tråden

attila1365380493

Forskjellen er at du avslører deg selv som en løgner.

Med vennlig hilsen

Løgn ? Bevis det. Jeg kan ikke dokumentere noe uten å avsløre meg selv.

Men jeg er jo allerede avslørt av sør.

Annonse

attila1365380493

Du fortsetter jo med din trakassering uansett, og da er det helt greit å avsløre den, og løgnene dine.

Med vennlig hilsen

Det går ut over våre politikere og lokalpolitikere, og de er vant til det.

Annonse

attila1365380493

Et reelt svar på det du spurte om vil trolig bli så nedverdigende og personlig for deg at Webmaster vil slette det.

Med vennlig hilsen

Jeg kan naturlig nok gi deg svaret: jeg er redd. At to voksne menn truer deg på livet er ikke spøk. Jeg har tattt mange butikktyver, og vet hva som er farlig.

attila1365380493

Du kan begynne å dokumentere dine påstander, så slipper du å bli avslørt som løgner.

Med vennlig hilsen

Det ike nødvendig, og jeg mister lysten når du skriver slik. Ikke spør om noe, bare trekker konklusjoner på dine gamle fordommer. Det er ikke tilfelle at alle er rasister, og at de bare ikke er blitt provosert nok. Provoser et vanlig menneske, og de søker til folk som forstår dem, og ikke trakasserer dem.

Jeg kan naturlig nok gi deg svaret: jeg er redd. At to voksne menn truer deg på livet er ikke spøk. Jeg har tattt mange butikktyver, og vet hva som er farlig.

Så nå stopper du ikke mannlige butikktyver...

Med vennlig hilsen

attila1365380493

Vi savner fremdeles dokumentasjon på dine løgnaktige påstander.

Med vennlig hilsen

Ikke alt kan dokumenteres og det vet du. Mine opplevelser er nok for meg. Avisene nekter å dokumentere noe, for der sitter dine likesinnede. jeg prøvde å være positiv i begynnelsen men det nytta ikke.

Det ike nødvendig, og jeg mister lysten når du skriver slik. Ikke spør om noe, bare trekker konklusjoner på dine gamle fordommer. Det er ikke tilfelle at alle er rasister, og at de bare ikke er blitt provosert nok. Provoser et vanlig menneske, og de søker til folk som forstår dem, og ikke trakasserer dem.

*ler*

Stakkars lille misforståtte rasist...

Jeg har skrevet ørten ganger på dette forumet at "alle nordmenn er ikke rasister".

At folk anklager DEG for rasisme er begrunnet i DINE EGNE UTSAGN, og ikke fordi du er "nordmann".

Med vennlig hilsen

Ikke alt kan dokumenteres og det vet du. Mine opplevelser er nok for meg. Avisene nekter å dokumentere noe, for der sitter dine likesinnede. jeg prøvde å være positiv i begynnelsen men det nytta ikke.

Du skriver: "Avisene nekter å dokumentere noe, for der sitter dine likesinnede."

Dette ligner mer og mer på 1930-tallets jøde-konspirasjonsteorier.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...