brusher11 Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg er en gutt på 22 som veier 72 kg, og er 186cm høy. Jeg spiser vanligvis masse mat, dvs de gangene jeg spiser. Jeg kan av og til spise fire-til-fem måltider per dag, for så å ikke spise noe dagen etter.Da kan jeg kanskje klare meg med frokost eller noe til kvelds, eller bare noe potetsnacks. Jeg velger å tro at jeg ikke har noen spiseforstyrrelse, men i det siste har jeg gått mye ned i vekt. En annen ting er det at jeg synes det er et veldig stort tiltak å tilberede mat. (Jeg har heller aldri hatt behov for å kaste opp, og gjør det heller ikke nå.) Kan det hele ha noe med forbrenningen min å gjøre, og kan jeg evt gjøre noe med det?? Noen som har tilsvarende erfaringer?? Hva gjorde du/dere i såfall med det?? Det å være så tynn som jeg er kan vel heller ikke være sunt i lengden (helsemessig). Jeg er det man kan kalle "skin and bones" (synes jeg, selv om ikke alle synes det), men det tærer uansett på selvtilliten min!! Uansett...tusen takk for alle svar!!! Setter stor pris på alle innlegg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du er slank men det er vanskelig for oss å si noe om hva som er normalt for nettopp deg. jeg syns ikke det høres ut som om du har noen spiseforstyrrelse. Mange unge spiser og lever ganske uregelmessig særlig hvis de bor på hybel og ikke er glad i å lage mat til seg selv. Jeg syns det viktigste spørsmålet du må stille deg selv er om kroppen din er frisk og sunn? Vekttap kan man få av stress f.eks i forbindelse med forelskelse eller eksamen eller av å være syk. Den letteste måten å legge på seg for deg er kanskje å trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har det litt på samme måte. Jeg blir veldig lei av å lage mat i perioder og det er ikke pga matlagingen men alt som må ryddes etterpå. Dessuten har jeg funnet ut at hvis det er lenge siden jeg har vært på do, er jeg ikke spesielt sulten. Da spiser jeg ernæringstilskudd og weight-gainer i steden og drikker grønn te. Høy forbrenninge tror jeg ikke man kan gjøre noe med dessverre. Synes ikke du er så tynn, du er som sønnen min og han spiser som en hest. Tror ikke du er så tynn at det er noe farlig. Dewssuten er du i en alder hvor mange gutter og høye og tynne. Kanskje du skulle begynne å trene. Sønnen min er i veldig god fysisk form selv om han er tynn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.