Gjest nikkili Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Hvor i Oslo kan jeg finne en innvandrerbutikk med godt utvalg som har stoffer og klær. Kan det finnes noen butikker på nettet? 0 Siter
morsan Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Det er en rett "bak" Grønlands torg som er meget bra. Hvis du går gjennom Grønlands Torg og kommer ut på baksiden, så ligger den rett frem, i en gate som går på tvers, og vender ut mot den åpne plassen. 0 Siter
Gjest nikkili Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Det er en rett "bak" Grønlands torg som er meget bra. Hvis du går gjennom Grønlands Torg og kommer ut på baksiden, så ligger den rett frem, i en gate som går på tvers, og vender ut mot den åpne plassen. Flott! Stenger de kl. 1700 tror du? 0 Siter
morsan Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Flott! Stenger de kl. 1700 tror du? Aner ikke! Jeg har dessverre ikke vært der på en stund, pga at jobben ligger litt langt unna :-((( men den er veldig lett å finne! :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest nikkili Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Aner ikke! Jeg har dessverre ikke vært der på en stund, pga at jobben ligger litt langt unna :-((( men den er veldig lett å finne! :-) Lykke til! Takk:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 http://www.gulesider.no/gsi/companyList.do?bransje=Detalj&bkode=2197&sort=1&sort=1&spraak=1&mode=A&bransje=tekstil&fylke=00&firma=&kommune=oslo&by=&bydel=06&gate=&pn=&ps=&weekDay=&openFrom=&openTo=&cardName=&tel=&linje=1 0 Siter
Gjest nikkili Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Det er en rett "bak" Grønlands torg som er meget bra. Hvis du går gjennom Grønlands Torg og kommer ut på baksiden, så ligger den rett frem, i en gate som går på tvers, og vender ut mot den åpne plassen. Jeg fikk kjøpt en indisk- inspirert sak som hang utenfor på gaten. Kun 100 kr. Nå blir datter'n prinsesse fra 1001 natt på karnevalet. 0 Siter
Gjest nikkili Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 http://www.gulesider.no/gsi/companyList.do?bransje=Detalj&bkode=2197&sort=1&sort=1&spraak=1&mode=A&bransje=tekstil&fylke=00&firma=&kommune=oslo&by=&bydel=06&gate=&pn=&ps=&weekDay=&openFrom=&openTo=&cardName=&tel=&linje=1 Takk for nyttig link, Gemini. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Jeg fikk kjøpt en indisk- inspirert sak som hang utenfor på gaten. Kun 100 kr. Nå blir datter'n prinsesse fra 1001 natt på karnevalet. Flott! Jeg lurte på om du hadde funnet den! Når stengte den forresten? Barnet mitt skal bli med en kompis hjem i dag, så kanskje jeg rekker å ta en tur selv?! :-) 0 Siter
Gjest nikkili Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Flott! Jeg lurte på om du hadde funnet den! Når stengte den forresten? Barnet mitt skal bli med en kompis hjem i dag, så kanskje jeg rekker å ta en tur selv?! :-) Den stenger kl. 1800. Det var utplukka ute på stativet nå. Men de hadde mye nydelige stoffer og blant annet noen fine putetrekk. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Den stenger kl. 1800. Det var utplukka ute på stativet nå. Men de hadde mye nydelige stoffer og blant annet noen fine putetrekk. :-) Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.