Gå til innhold

Magetrøbbel

Girl84

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 år som alltid har vært tynn av naturlige grunner (jeg er 165 og veier 48 kg). Jeg ha rsiden jeg var ung hatt veldig god fordøyelse, og måtte på do så og si rett etter jeg hadde spist, men nå har dette forandret seg. Jeg har ganske treg mage og er KONSTANT oppblåst! Jeg kan se ut som om jeg er høygravid etter 1 brødskive. Dette er veldig irriterende siden magen min ikke lenger i det hele tatt står til resten av kroppen min. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke tåler brødmat så godt lenger? Prøv en ukes tid å ikke spise brødmat.

Støtter jubalong i det. Det kan være at girl84 har for mye candida i kroppen og bør redusere på brød og sukker og andre karbohydratrike matvarer.

Å drikke to glass vann etter hvert måltid kan også være verdt å prøve hvis det er vanlig forstoppelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...