Gå til innhold

Jeg er så tiltaksløs! : ) HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Uff... er så fantasiløs at jeg får mark av meg sjøl noen ganger! Ellers pleier jeg å være flink i å få igang vennetreff, teltturer osv. Men år det gjelder å møte venninner etter jobb er ejg helt fantasiløs! Det er de og..

I morgen skal jeg møte en venninne, vi skal hjem å spise hver for oss - så skal vi møtes etterpå. men hva skal vi gjøre? Kafe blir litt gørr etter en stund, og ta et par pils alltid gøy, men tar antibiotika - så kan ikke det.. : (

Uff.. kino? Nei - usosialt! Gå tur? Næææ.........

Herregud, hva skal vi finne på? Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98303-jeg-er-s%C3%A5-tiltaksl%C3%B8s-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Kunne dere ikke heller ta en tur ut og spise sammen? F,eks ta en pizza eller ett annet type måltid?

Pengepungen er nærmest tom! : ) Derfor velger vi å gå hjem å spise først...

Ellers så pleier vi å gjøre det, for så å gå ut å ta et glass vin eller en pils.

Annonse

Pengepungen er nærmest tom! : ) Derfor velger vi å gå hjem å spise først...

Ellers så pleier vi å gjøre det, for så å gå ut å ta et glass vin eller en pils.

Hvorfor ikke spise sammen hjemme hos en av dere? Leie en video om dere vil, bare krølle dere i sofa'n og "catch up". :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...