Gå til innhold

Zelig - titt tei :-)

favn

Anbefalte innlegg

Hei - hvordan går det med magen? Leste et sted at midten av oktober, tror jeg, handler om magi :-)

Du, nå skriver jeg her for å dele med noen at jeg er oppe i 100 kilo benpress og 40 kilo benspark. Det er fenomenalt med tanke på hvor jeg var for 2 måneder siden. La meg si det sånn, mannfolk er pinadø oppskrytt i forhold til trening ;-)

Forresten har jeg tatt til meg gode råd og redusert oppvarminga til 10 min løping (tenk at jeg greier det, for 2 måneder siden greide jeg knapt 2 min...). Tar heller 5 min roing og 20-30 min step etter styrketreninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du -gjett hva, jeg kjente faktisk noe inni magen idag da jeg var og tok sol. La meg litt over på magen og da blir det jo skikkelig hardt underlag, og så var det akkurat som kraftige pulsslag fra et sted inni magen! Og det var ikke pulsen min, for det var mer urytmisk -så jeg tror jeg kjente liv inni der :) Veldig moro!

Gratulerer med oppgang i benpress og benspark, 100kg er MYE -og etter bare 2 måneder da?! Pass på så du ikke presser deg altfor hardt nå da. Det er ganske individuelt det med benstyrken, men vi jenter er generelt sterke i bena. Ikke bli overrasket om noen godt trente menn ligger langt under 100 kg i benpress :)

Jeg har droppet styrketrening for en stund, fikk så sinnsykt vondt i ryggen sist, enda jeg tok en ganske lett økt. Så det holder med aerobic, tripptrapp og yogaen. Gleder meg hele uka til yogaen -skal dit straks :)

Høres bra ut med oppvarmingen kortet litt ned -tror du vil merke enda raskere resultater da. Ikke at det er noe man MÅ, men man vil jo gjerne ha optimalt med utbytte av treningen.

Vi snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...