Gå til innhold

FU:Hvilken sjampo bruker du?

Gjest anti-herbal-essences-sjampo

Anbefalte innlegg

Gjest anti-herbal-essences-sjampo
Skrevet

Selv bruker jeg Pantene...synes den lukter godt,har god konsistens og gjør håret mykt og skinnende.Hva bruker du?

Skrevet

Jeg bruker Wella System Professional, fås kjøpt hos frisøren.

Skrevet

Akkurat for tiden bruker jeg Dove, både shampoo og balsam.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg bruker Wella System Professional, fås kjøpt hos frisøren.

Den bruker jeg også. Kjempegod, og lukter godt :)

Pantene inneholder masse silikon som ødelegger håret.

Dove hårkur er litt bra

Skrevet

For tiden prøver jeg ut head & shoulders. Det viser seg at den virker så godt at jeg slipper å bruke dyr spesialshampo.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nuskin sin volumsjampo, den er kjempegod og har bare en forholdsvis svak duft.

Skrevet

Elseve fra ...L'Oreal, er det ikke? En oransje flaske.

Skrevet

Elvital! Lukter godt etter to dager.

Lukter det dritt frem til dag nummer to, da?

Skrevet

Lukter det dritt frem til dag nummer to, da?

Nei, det lukter godt.

Dritt, du liksom!

Tanya1365380060
Skrevet

Myye forskjellig..har endel fra kerastase, matrix og paul mitchell. Liker de godt :)

Men akkurat nå bruker jeg Dove shampo, balsam og hårkur for tørt hår-elsker den! :)

Har alltid likt Doves andre produkter, så da hårpleie serien kom på markedet måtte jeg prøve. Håret blir såå mykt og lukter herlig :)

Gjest Daisy
Skrevet

Bruker elseve akkurat nå. Men pleier å bruke en fra frisør eller define. Uannsett er det sunt for håret å bytte litt på...

Gjest bebba
Skrevet

Kjøper brasiliansk sjampo og balsam i Body Shop. Har brukt det stort sett i ca. 10 år.

Skrevet

Kjøper brasiliansk sjampo og balsam i Body Shop. Har brukt det stort sett i ca. 10 år.

Brasiliansk shampo? Mener du den shampoen hvor det står "Brazil nut" e.l. utenpå? Det er engelsk for paranøtter, og har ingenting med Brasil å gjøre. *ler*

Skrevet

Det varier litt, men uansett kjøper jeg kun shampoo hos frisøren. Super'n-shampoo er katastrofal for hodebunn på store og små. Balsam skal ikke i hodebunnen og da nøyer jeg meg med en rimelig fra super'n.

serendipity
Skrevet

Bumb Blond Shampoo og balsam. Dyr, men verdt hver eneste krone.

Gjest bebba
Skrevet

Brasiliansk shampo? Mener du den shampoen hvor det står "Brazil nut" e.l. utenpå? Det er engelsk for paranøtter, og har ingenting med Brasil å gjøre. *ler*

Nei jeg mener ikke den, har brukt den også.

Gjest bebba
Skrevet

Du kan faktisk le, men Brazil nut sjampoen er laget etter en brasiliansk oppskrift og har mye med Brazil å gjøre. Brazil skrives ikke Brasil på alle språk selvom det gjør det på norsk. Prøv å lese utenpå flaskene og da ser du at den er laget etter en oppskrift fra Amazonas.

Skrevet

Jeg bruker kun produkter som er anbefalt av vitamininstituttet i Schweitz.

Fordi jeg fortjener ikke bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...