Gå til innhold

FU:Hvilken sjampo bruker du?

Gjest anti-herbal-essences-sjampo

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Brasiliansk shampo? Mener du den shampoen hvor det står "Brazil nut" e.l. utenpå? Det er engelsk for paranøtter, og har ingenting med Brasil å gjøre. *ler*

Nå ler jeg godt for Brazil nut står for brasilianske nøtter. Brazil skrives med z både på engelsk og portuguisisk. Jeg ser at jeg blander sammen to brasilianske sjampoer jeg bruker. Den ene er Brazil nut fra Body Shop som har i høyeste grad mye med Brazil å gjøre. Lær skoleengelsken din bedre, jeg har faktisk bodd lenge i USA.

Skrevet

Nå ler jeg godt for Brazil nut står for brasilianske nøtter. Brazil skrives med z både på engelsk og portuguisisk. Jeg ser at jeg blander sammen to brasilianske sjampoer jeg bruker. Den ene er Brazil nut fra Body Shop som har i høyeste grad mye med Brazil å gjøre. Lær skoleengelsken din bedre, jeg har faktisk bodd lenge i USA.

Og jeg har bodd lenge i England så jeg vet hva jeg snakker om. Og i Brasil skrives Brasil slik vi gjør det på norsk, ikke med z.

Gjest bebba
Skrevet

Og jeg har bodd lenge i England så jeg vet hva jeg snakker om. Og i Brasil skrives Brasil slik vi gjør det på norsk, ikke med z.

Brazil skrives med z i USA, og Brazil nut betyr brasilianske nøtter. Den sjampoen er laget av nøtteolje fra regnskogene i Amazonas. Bare les på flaskene for sjampoen og balsamen, jeg har dem her sammen med den andre som også er laget av brasiliansk olje. Gå og spør i Body Shop eller spør engelske venner siden du har dem.

Gjest bebba
Skrevet

Brasiliansk shampo? Mener du den shampoen hvor det står "Brazil nut" e.l. utenpå? Det er engelsk for paranøtter, og har ingenting med Brasil å gjøre. *ler*

MSN Encarta - Brazil

Government of Brazil

Brazil

Brazil - History

The Brazil Nut

Going nuts in Brazil with Jack Douglas

The 2000 Import and Export Market for Fresh and Dried Fruit and Nuts Excluding Oil Nuts in Brazil (World Trade Report)

The 2000 Import and Export Market for Edible Nuts Excluding Oil Nuts in Brazil (World Trade Report)

Fruit in Brazil

2000 Import and Export Market for Iron, Steel and Copper Nails, Screws, Nuts, and Bolts in Brazil

Her får du noen linker om landet Brazil og Brazil nut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...