Gå til innhold

Hva vi kvinner må ofre for skjønnheten...

Anbefalte innlegg

Det er litt snålt. Jeg trodde i ganske mange år at du hadde rett, at det var dette som gjorde jenter feminine.

Og regnet derfor meg sjøl som ganske så maskulin. men så kom jeg engang til å nevnde det for mine mannlige bekjente, og de svarte at jeg var noe av det mest feminine de kunne tenke seg.

Så da så.

Fortsetter under...

Magica fra Tryll altså ...

Duh .. hun har langt sort hår - det har IKKE jeg!!

Vel, da blir du nødt til å skaffe deg langt svart hår. Foreslår at punky klipper piggsveis og overlater håret sitt til deg. Så kan du lime det på med Karlsons lim.

Hvis du har langt hår fra før i en annen farge kan du farge det med tjære.

Vel, da blir du nødt til å skaffe deg langt svart hår. Foreslår at punky klipper piggsveis og overlater håret sitt til deg. Så kan du lime det på med Karlsons lim.

Hvis du har langt hår fra før i en annen farge kan du farge det med tjære.

Jeg har naturlig mørkt hår, men gudene må vite hvor lenge siden det var naturlig ... Her i fjor bleika jeg meg helt blond - alle fikk sjokk. Jeg er blond i passet mitt - var pinadø så vidt jeg slapp inn i Kypros :)

Nok om det. Personlig trivdes jeg aller best med min Asgeirrøde hårfarge - det var meg. MEN, det blei for slitsomt å holde ved like. Så nå er jeg tilbake - som sort.

Kort hår. Jeg skal aldri i livet ha langt hår igjen - aldri.

Magica fra Tryll altså. Send meg en mail [email protected] så skal du få se hvor langt fra sannheten du egentlig er :)

Men det var kanskje ikke utseende du tenkte på? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...