Gå til innhold

Jeg trenger å treffe nye mennesker! Men hvor??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm..

Finn en god menighet..

Og bli kjent med noen der...

Det er mitt tips da...

--

Kanskje det ikkje passer for deg, men du ba om tips..

Forresten kjenner eg meg igjen i ditt problem..

Eg jobber på så ustabile og upraktiske tidspunkt at eg slitter litt med å få nye venner..

Nytter ikkje når eg jobber når andre "normale" mennesker har fri.. og omvendt..

Uansett..

Lykke til!

mvh

Vanleg problem dette...

Kor møter ein vener etter at skule og studier tar slutt?

Vel dei fleste nye venene eg har fått dei siste åra, har eg fått gjennom:

1. Jobben. Gode kolleger blir ofte gode vener.

2. Hobby/andre aktivitetar. Som bassist i band får eg nye vener når eg byrjar i eit nytt band...

3. Internett... Har fått fleire RL-vener som eg har møtt på nett. - Inkludert den beste venen - sambuaren min.

4. Veners vener... Venene til dei eg har møtt på dei tre første måtane.

Gjest mange steder..

café, biblioteket, rimi, videoen, kulturhuset, parken, svømmehallen, treningsplassen, bussen, internet, hjemme (inviter venner, be dem ta med noen snille folk), besøk en tante som har en kjekk nabo, postmannen, pub, disco, restaurant, ute på tur, shopping, utlandet, båten....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...