Gå til innhold

Dette hendte i morges

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er patetisk med disse forsøkene på å være morsom.

Syns du skal tenke litt før du legger ut sånne innlegg.

Vet du forresten hvor uttrykket "kvifor drap du far min" stammer fra? Hvis ikke, foreslår jeg at du går hjem og leser litt. Det er utrolig hvor mye man kan lære av en bok. Du trenger ikke starte med de tykke. Det er mye visdom i enkelte tynne også

Annonse

Vet du forresten hvor uttrykket "kvifor drap du far min" stammer fra? Hvis ikke, foreslår jeg at du går hjem og leser litt. Det er utrolig hvor mye man kan lære av en bok. Du trenger ikke starte med de tykke. Det er mye visdom i enkelte tynne også

Tenk deg om før du skriver morsomhetene dine ned, du.

Hvorfor? Bør jeg la være å sende innlegget dersom jeg tror at du ikke finner det morsomt?

Du skjønner kanskje ikke at det kan såre noen, noen som har opplevd lignende av den morsomheten din? Hva er vitsen med og legge det ut her? For at alle skal si: "hehe du er jammen morsom"?

Du skjønner kanskje ikke at det kan såre noen, noen som har opplevd lignende av den morsomheten din? Hva er vitsen med og legge det ut her? For at alle skal si: "hehe du er jammen morsom"?

Hvis man skal gjøre som du synes, er det ikke mye man får skrevet.

Når det er sagt, så skjønner jeg godt hva du mener. Her på DOL har de et forum som heter urinveier. Det provoserer meg noe jævlig, for faren min hadde urinveisinfeksjon i 1997. DOL bryr seg ikke om om jeg blir såret, til tross for gjentatte henvendelser

Når det er sagt, så skjønner jeg godt hva du mener. Her på DOL har de et forum som heter urinveier. Det provoserer meg noe jævlig, for faren min hadde urinveisinfeksjon i 1997. DOL bryr seg ikke om om jeg blir såret, til tross for gjentatte henvendelser

*Gjesp* Spar deg.

:knegg:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...