kie Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Jeg er ute i praksis på skjermet avdeling for demente på et sykehjem om dagen. Nå er jeg syk (litt feber, vondt i halsen og "tung" i bihulene etc.) og har heldigvis studiedag i dag. Men hva med i morgen? Kan man presse seg på jobb selv om man er litt forkjølet eller er det ekstra strengt når man arbeider på sykehjem? Det er nemlig vel så strengt med fravær i praksisperioden... Sikkert et dumt spørsmål, men det hadde vært fint å få svar på hvordan det faktisk fungerer i RL og ikke bare i teorien. ;-) 0 Siter
Gjest Snakk med jobben din Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Du bør kanskje være litt ekstra forsiktig, men du kan jo ringe dem å høre? Snakk med en annen ansatt. Man kan jo ikke skjerme de eldre helt fra forkjølelse o.l. da. Mange kommer på besøk.. Og det er gjerne vanskelig å få inn en ekstra om du blir borte? Er du kun litt forkjølet i morgen ville jeg nok gått. 0 Siter
kie Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 Du bør kanskje være litt ekstra forsiktig, men du kan jo ringe dem å høre? Snakk med en annen ansatt. Man kan jo ikke skjerme de eldre helt fra forkjølelse o.l. da. Mange kommer på besøk.. Og det er gjerne vanskelig å få inn en ekstra om du blir borte? Er du kun litt forkjølet i morgen ville jeg nok gått. Jeg er kun i praksis, så om jeg blir borte blir det ikke noe tap sånt sett. De er fortsatt fullt bemannet, men trenger ikke å lære opp meg i tilleg. ;-) Men jeg kommer nok til å prøve hvis jeg er bedre i morgen tidlig. 0 Siter
Gjest til kie Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg er kun i praksis, så om jeg blir borte blir det ikke noe tap sånt sett. De er fortsatt fullt bemannet, men trenger ikke å lære opp meg i tilleg. ;-) Men jeg kommer nok til å prøve hvis jeg er bedre i morgen tidlig. Håper du kan gå/gikk på jobb:) Det er jo viktig for alle at du er der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.