Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ute i praksis på skjermet avdeling for demente på et sykehjem om dagen.

Nå er jeg syk (litt feber, vondt i halsen og "tung" i bihulene etc.) og har heldigvis studiedag i dag.

Men hva med i morgen? Kan man presse seg på jobb selv om man er litt forkjølet eller er det ekstra strengt når man arbeider på sykehjem?

Det er nemlig vel så strengt med fravær i praksisperioden...

Sikkert et dumt spørsmål, men det hadde vært fint å få svar på hvordan det faktisk fungerer i RL og ikke bare i teorien. ;-)

Fortsetter under...

Gjest Snakk med jobben din

Du bør kanskje være litt ekstra forsiktig, men du kan jo ringe dem å høre? Snakk med en annen ansatt. Man kan jo ikke skjerme de eldre helt fra forkjølelse o.l. da. Mange kommer på besøk.. Og det er gjerne vanskelig å få inn en ekstra om du blir borte? Er du kun litt forkjølet i morgen ville jeg nok gått.

Du bør kanskje være litt ekstra forsiktig, men du kan jo ringe dem å høre? Snakk med en annen ansatt. Man kan jo ikke skjerme de eldre helt fra forkjølelse o.l. da. Mange kommer på besøk.. Og det er gjerne vanskelig å få inn en ekstra om du blir borte? Er du kun litt forkjølet i morgen ville jeg nok gått.

Jeg er kun i praksis, så om jeg blir borte blir det ikke noe tap sånt sett.

De er fortsatt fullt bemannet, men trenger ikke å lære opp meg i tilleg. ;-)

Men jeg kommer nok til å prøve hvis jeg er bedre i morgen tidlig.

Gjest til kie

Jeg er kun i praksis, så om jeg blir borte blir det ikke noe tap sånt sett.

De er fortsatt fullt bemannet, men trenger ikke å lære opp meg i tilleg. ;-)

Men jeg kommer nok til å prøve hvis jeg er bedre i morgen tidlig.

Håper du kan gå/gikk på jobb:) Det er jo viktig for alle at du er der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...