nolte Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 *leser meg lupe* kviser er akNe, ikke akMe Lag en ny tråd om Ondskapens akner.... *LOL* 0 Siter
favn Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hvorfor herper dere tråden min (Ondskapens akser) - den er jo utrolig morsom og sannelig en innertier?*morsk* 0 Siter
Altman Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 *leser meg lupe* kviser er akNe, ikke akMe Lag en ny tråd om Ondskapens akner.... *LOL* Hehehe, det verste er at jeg stusset på ordet selv, men kunne ikke sette fingeren på hva som var galt : 0 Siter
Altman Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Skrevet 26. mars 2003 Hvorfor herper dere tråden min (Ondskapens akser) - den er jo utrolig morsom og sannelig en innertier?*morsk* Unnskyld kjære, snille, søte, lille, flotte favn 0 Siter
birdie Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hehehe, det verste er at jeg stusset på ordet selv, men kunne ikke sette fingeren på hva som var galt : Man skal ikke sette fingeren på akner, da blir de bare betente. 0 Siter
favn Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Unnskyld kjære, snille, søte, lille, flotte favn Ålreit, da :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.