Gå til innhold

Kroken på døra for BB?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kjedelige greier

Ikke mye spenning i huset, nei! Og inndelinga fattig/rik gjør ikke saken bedre.

Castinga av folk er ikke bra. BB har valgt en del folk som er sære, men særhet er i seg selv ikke nok til at det blir god TV-underholdning av det.

Et eksempel er Pia, som med sin penisskrekk er nokså spesiell. Men kjedelig er hun...

Bonden kunne ha vært et friskt pust hvis han ikke hadde brukt så mye tid og energi på Henriette.

Henrik er en bavian, men gir ihvertfall underholdning.

Henriette virker ikke så veldig smart.

Uffameg

Synes BB er et artig program. Prøver å få med meg hva som har skjedd i løpat av dagen. Synes det er interessant å se hvordan de oppfører seg

snusi... et nick for anledningen?

...har i grunnen ganske stor forståelse for at folk ikke ønsker å markedsføre at de liker BB, med sitt vanlige brukernavn..

...det er helt naturlig å skamme seg for det....

Annonse

Gjest Såanonymogflauidag

...har i grunnen ganske stor forståelse for at folk ikke ønsker å markedsføre at de liker BB, med sitt vanlige brukernavn..

Du er så forståelsesfull, liksom....*rørt*

Det er også mulig å se på BB uten egentlig å like det. Selv har jeg en dragning mot de verste programmene på TV. (Ungkaren, Ricki Lake, BB)

Ikke mye spenning i huset, nei! Og inndelinga fattig/rik gjør ikke saken bedre.

Castinga av folk er ikke bra. BB har valgt en del folk som er sære, men særhet er i seg selv ikke nok til at det blir god TV-underholdning av det.

Et eksempel er Pia, som med sin penisskrekk er nokså spesiell. Men kjedelig er hun...

Bonden kunne ha vært et friskt pust hvis han ikke hadde brukt så mye tid og energi på Henriette.

Henrik er en bavian, men gir ihvertfall underholdning.

Henriette virker ikke så veldig smart.

Uffameg

..går dere rundt og husker navnene til disse folkene, også??? *ler*

Væla står neppe til påske..

Annonse

Gjest snusi

Alle nickene jeg prøvde var opptatt derfor snusi. Jeg synes BB er ok. Kunne aldri tenkt meg å delta sjøl, en å se på er helt greit. har ikke canal digital elle rnoe sånt, men ser kveldssendingen på tvn. skammer meg da ikke over det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...