Gå til innhold

Kroken på døra for BB?

Anbefalte innlegg

Gjest Better Off
Skrevet

Er det noen som fortsatt ser på den dritten der? Det må vel bli kroken på døra der snart nå?

Buuuu til Pia, Halvdum og Henrik.

Gjest Creativiaen
Skrevet

Jeg ser ikke på det lenger. Jeg syns det er tragisk!

Skrevet

Skulle vært moro og visst hva slags seertall de har nå om dagen... *LOL*

Gjest kjedelige greier
Skrevet

Ikke mye spenning i huset, nei! Og inndelinga fattig/rik gjør ikke saken bedre.

Castinga av folk er ikke bra. BB har valgt en del folk som er sære, men særhet er i seg selv ikke nok til at det blir god TV-underholdning av det.

Et eksempel er Pia, som med sin penisskrekk er nokså spesiell. Men kjedelig er hun...

Bonden kunne ha vært et friskt pust hvis han ikke hadde brukt så mye tid og energi på Henriette.

Henrik er en bavian, men gir ihvertfall underholdning.

Henriette virker ikke så veldig smart.

Uffameg

Gjest snusi
Skrevet

Skulle vært moro og visst hva slags seertall de har nå om dagen... *LOL*

Synes BB er et artig program. Prøver å få med meg hva som har skjedd i løpat av dagen. Synes det er interessant å se hvordan de oppfører seg

Skrevet

Synes BB er et artig program. Prøver å få med meg hva som har skjedd i løpat av dagen. Synes det er interessant å se hvordan de oppfører seg

snusi... et nick for anledningen?

...har i grunnen ganske stor forståelse for at folk ikke ønsker å markedsføre at de liker BB, med sitt vanlige brukernavn..

...det er helt naturlig å skamme seg for det....

Gjest To nye
Skrevet

Skal det ikke komme inn to nye, da? Hørte d på TVN. D kan jo bli spennende?!

Gjest Såanonymogflauidag
Skrevet

...har i grunnen ganske stor forståelse for at folk ikke ønsker å markedsføre at de liker BB, med sitt vanlige brukernavn..

Du er så forståelsesfull, liksom....*rørt*

Skrevet

Det er også mulig å se på BB uten egentlig å like det. Selv har jeg en dragning mot de verste programmene på TV. (Ungkaren, Ricki Lake, BB)

Gjest Terkline
Skrevet

Krigen i Irak er det mere action i enn BB. Er lei krigen også, men den er da litt mere intresant å se på enn BB

Skrevet

Det er også mulig å se på BB uten egentlig å like det. Selv har jeg en dragning mot de verste programmene på TV. (Ungkaren, Ricki Lake, BB)

Ingen skal fortelle meg at de gidder å bruke tid på et TV-program de ikke liker.

Skrevet

Ingen skal fortelle meg at de gidder å bruke tid på et TV-program de ikke liker.

Tro hva du vil. Men det er helt sant, kors på halsen. Eller rettere sagt: Jeg synes programmet er veldig dårlig, men liker å se på det.

Skrevet

Ikke mye spenning i huset, nei! Og inndelinga fattig/rik gjør ikke saken bedre.

Castinga av folk er ikke bra. BB har valgt en del folk som er sære, men særhet er i seg selv ikke nok til at det blir god TV-underholdning av det.

Et eksempel er Pia, som med sin penisskrekk er nokså spesiell. Men kjedelig er hun...

Bonden kunne ha vært et friskt pust hvis han ikke hadde brukt så mye tid og energi på Henriette.

Henrik er en bavian, men gir ihvertfall underholdning.

Henriette virker ikke så veldig smart.

Uffameg

..går dere rundt og husker navnene til disse folkene, også??? *ler*

Væla står neppe til påske..

Skrevet

..går dere rundt og husker navnene til disse folkene, også??? *ler*

Væla står neppe til påske..

Just vatt I skull til tu say! hehehe...

Gjest snusi
Skrevet

Alle nickene jeg prøvde var opptatt derfor snusi. Jeg synes BB er ok. Kunne aldri tenkt meg å delta sjøl, en å se på er helt greit. har ikke canal digital elle rnoe sånt, men ser kveldssendingen på tvn. skammer meg da ikke over det

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det lurar eg også på!

Må være noe totalt uinteressant siden det er en tobokstavers forkotelse og ikke en tre-. F eks POW er er det mye mer futt i, hva nå enn det betyr.

Skrevet

BB, hva er det ?

Brigitte Bardot.

Nå får hun ikke lenger ta inn flere husløse katter. Kroken på døra.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Brigitte Bardot.

Nå får hun ikke lenger ta inn flere husløse katter. Kroken på døra.

Aha !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...