Ulv I Faarikaal Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja men då er jo du profesjonell! Det er sjølvsagt fullt mogleg å driva einmannsfirma i bransjen og gjera det bra, men det krev meir enn nokre månaders webdesign-kurs. Dersom du kjem frå ei større bedrift har du vel tatt med deg ei kontaktflate derfrå som hjalp deg då du starta for deg sjølv? Mykje pjatt i dei større bedriftene som driv med større prosjekt, ja, men det er også utfordringar som krev utvikling av verkty og kompetanse. Firmaet eg jobbar i har prosjekt i storleik 50.000 til ein halv million, og no går det rundt som berre det - i motsetning til i 2001 og 2002. Likevel er vi berre 6 tilsette. *Ja men då er jo du profesjonell!* Nei, sjøllært. *Det er sjølvsagt fullt mogleg å driva einmannsfirma i bransjen og gjera det bra, men det krev meir enn nokre månaders webdesign-kurs.* Feil, det krever tæl, et godt produkt, tiilit, seriøsitet og kundetekke. *Dersom du kjem frå ei større bedrift har du vel tatt med deg ei kontaktflate derfrå som hjalp deg då du starta for deg sjølv?* Nei, ikkeno derfra. Jeg var i nettverksadministrasjon, det var andre som drev internettgreier. Når jeg tjener kr 2000 på en dag er det god butikk, fordi nettofortjenesten ofte er 95 %, og det er bare jeg som skal ha penga, altså nesten ingen utgifter. I en storbedrift er den 2%. Derfor er det to ulike verdener økonomisk, og derfor går ting galt. Hos meg kan ingenting gå galt, hvis jeg ikke blir syk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98539-hva-er-rett-ang-utlendinger/page/2/#findComment-557198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 *Ja men då er jo du profesjonell!* Nei, sjøllært. *Det er sjølvsagt fullt mogleg å driva einmannsfirma i bransjen og gjera det bra, men det krev meir enn nokre månaders webdesign-kurs.* Feil, det krever tæl, et godt produkt, tiilit, seriøsitet og kundetekke. *Dersom du kjem frå ei større bedrift har du vel tatt med deg ei kontaktflate derfrå som hjalp deg då du starta for deg sjølv?* Nei, ikkeno derfra. Jeg var i nettverksadministrasjon, det var andre som drev internettgreier. Når jeg tjener kr 2000 på en dag er det god butikk, fordi nettofortjenesten ofte er 95 %, og det er bare jeg som skal ha penga, altså nesten ingen utgifter. I en storbedrift er den 2%. Derfor er det to ulike verdener økonomisk, og derfor går ting galt. Hos meg kan ingenting gå galt, hvis jeg ikke blir syk. Eg er også i utgangspunktet sjølvlært, men er profesjonell, i og med at eg har jobba med dette i 5-6 år. Og det er sikkert du óg. Profesjonalitet har ingenting med utdaning å gjera. Men uansett... Meininga er jo ikkje å rakke ned på deg som tydelegvis greier deg fint. Meininga mi er å åtvare dei som trur det er bankers å satse på å starte eit nettfirma. Det er ikkje så enkelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98539-hva-er-rett-ang-utlendinger/page/2/#findComment-557206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Eg er også i utgangspunktet sjølvlært, men er profesjonell, i og med at eg har jobba med dette i 5-6 år. Og det er sikkert du óg. Profesjonalitet har ingenting med utdaning å gjera. Men uansett... Meininga er jo ikkje å rakke ned på deg som tydelegvis greier deg fint. Meininga mi er å åtvare dei som trur det er bankers å satse på å starte eit nettfirma. Det er ikkje så enkelt. Godt råd: la dem prøve. Ei naboberte sjarmerte meg til å lære henne opp i FP, og jaggu tjener hun ikke penger på å lage sider tenk å lære opp konkurrenter da ! Men litt sosialt blir det. Hun er opprinnelig halvt fotograf og journalist. Godt å kunne litt om språk og grafikk. Skrivefeil og amatørmessige bilder er stygt og klønete. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98539-hva-er-rett-ang-utlendinger/page/2/#findComment-557213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Som Dorthe seier; Dette er ikkje eit spesialtilbod til pakistanarar. Alle innbyggjarar her i landet kan få slik støtte. Du også. Det er mulig det! MEN jeg har to venninnder som nettopp har startet en butikk! Desse jobber 24 timer i døgnet, det må ha jobb vedsiden av for å få dekket pengebehovet til mat og husleie, så begge må jobbe 50 % hver, ikke får de penger gjennom aetatog ikke på sossen, næringsmiddelskjefen i kommunen godtok at de skulle få tilskudd på 100000,- de følgte og hadde alle kriterier for at de skulle få støtte! Men så streiker fylkesnæringssjefen og gir avslag uten begrunnelse! Ja det kaller jeg lik rett for alle altså... Dette er jenter som har gått arbeidsledige en god stund pga at alt legges ned, og man blir sagt opp, de prøver å lage sin egen arbeidsplass og hva skjer!?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98539-hva-er-rett-ang-utlendinger/page/2/#findComment-557894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.