Gå til innhold

Mc Donalds

Anbefalte innlegg

Gjest junkifood
Skrevet

Skal for en gangs skyld ha meg en tur på Donalds imorra.

Noen som har en god meny å anbefale. Har hørt at jordbermilkshaken er god der?

Gjest Rosin
Skrevet

...alt smaker egentlig likt på Mc Donalds, så du kan egentlig spise hva som helst;-)

Skrevet

McFeast meny liker jeg, for den har mer grønnsaker. Ellers smaker sjokolademilkshaken ingenting, bare vanilje.

Sundaeis er godt.

Skrevet

Barnemenyen, passe stor. Nei, uff, jeg vet ikke. Er det ikke bedre å spise et annet sted da?

Skrevet

Det er overhodet ingen ting på McD som smaker godt...., og det er vel faktisk en av de få tingene både ungene mine og jeg kan enes om!

Gjest Maja_hof
Skrevet

Man planlegger ikke å dra på Mc Donalds,ihvertfall ikke dagen i forvegen,det er bare noe man gjør der å da,med mangel på fantasi,å skikkelig hunger..

Skrevet

Hadde jeg skullet kose meg med mat, så hadde jeg i alle fall _ikke_ gått på McDonalds, det er nå helt sikkert *grøsse*

Skrevet

McDonalds er pyton. Skal du gå og dytte i deg guffe, så gjer det på Burger King! Der smakar faktisk burgeren noko, og er ikkje tørr.

Skrevet

Støtter meg til alle under her, McDonalds er pyton, Burger King kan gå. Bor du i Oslo anbefaler jeg Maliks (og kanskje Egon) hvis du vil ha hamburger.

Gjest Pricilla
Skrevet

Burgerking er bedre! Prøv Wooper cheese - den synes jeg er god vhis jeg har lyst på junkburger..

På MCD er MCfeast burgern best, masse salat + tomat, ost. Synes milkshaken er ok.. Pleier å ta cola de få gangene jeg er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...