Gjest wish Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg får av og til hodepine på slutten av treningen eller etter trening...det setter seg på ene siden av hodet, rundt øyet og i nakken. Antar at det er relatert til muskelspenninger og nakkeproblemer (låsninger) som er særlig tilstedeværende en gang i måneden mht syklus. Dette er ganske irriterende, om det kommer under trening mister jeg konsentrasjonen, og uansett er resten av kvelden ødelagt. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Har hørt at det kan være lurt å ta Ibux før trening.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du kan jo prøve å ta et par ibux noen ganger og se hva som skjer. Hvis det hjelper er det jo greit, så lenge du vet når i måneden hodepinen kommer. Ellers kan det være en idé å prøve å drikke ekstra mye. Eller bare lytte til kroppen som sier at den helst ikke vil trene akkurat den/de dagene i måneden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wish Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du kan jo prøve å ta et par ibux noen ganger og se hva som skjer. Hvis det hjelper er det jo greit, så lenge du vet når i måneden hodepinen kommer. Ellers kan det være en idé å prøve å drikke ekstra mye. Eller bare lytte til kroppen som sier at den helst ikke vil trene akkurat den/de dagene i måneden Jeg vet ikke om det fra et medisinsk synspunkt er så lurt å dytte på med Ibux før trening...kanskje det finnes andre ting som har samme effekt men som er litt mildere? Å lav være å trene er ikke aktuelt, for det første blir det for lange avbrekksperiode og hodepinen kan komme selv om jeg føler meg ok før trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.