Gå til innhold

Har du hatt sex uten kondom?

Anbefalte innlegg

Gjest careless?
Skrevet

..og da mener jeg selvsagt ikke med din faste partner gjennom mange år, men med en du ikke kjenner så godt..

Jeg hadde det i går. Går på pillen og i tillegg "tok han den ut i tide" så graviditet bekymrer jeg meg ikke for.

Men det fins jo masse annet rart.

Vi er på vei til å innlede et forhold, men er det vanlig at man går til legen og sjekker seg for eventuelle kjønnssykdommer før man har ubeskyttet sex med en ny partner?

Eller var jeg veldig uansvarlig? Tar som sagt pillen, så det er "bare" dette med sykdommer jeg tenker på...

Skrevet

Jeg har nok vært uforsiktig i mine yngre dager. Ble aldri smitta med noe, men det er vel mer hell enn forstand.

Når jeg går inn i et forhold jeg ser kan bli til noe og som jeg tenker skal vare en stund, sjekker jeg alltid for alt. Da vet jeg hvertfall at jeg ikke har noen uhumskheter med meg inn.

I forholdet jeg er nå, gikk vi sammen og ble testet for alle kjønnssykdommer, inkl. HIV. Og så snart vi fikk svar forsvant gummiene for som f...;-)

Skrevet

Sex uten kondom med ikke-forholds-partner? Ja, selvsagt.

Gjest Ja.. i fylla..
Skrevet

Jeg har nok hatt sex uten kondom ja, og fant senere ut at jeg hadde clamydia. Det smitter LETT, og du behøver ikke merke det. Samt at du kan få problemer med å få barn senere av det.. skummelt. Bruk kondom. Nå bør du gå til legen for å sjekke deg!

Skrevet

Ja, flere ganger. Jeg skjemmes ved tanken! Men har vært heldig og sluppet unna alle ulumskheter. Den ene gangen jeg var fornuftig og forlangte kondom, sprakk den, så det var ikke mye hjelp i.. :o)

Gjest pysa2
Skrevet

Nei, aldri. Jeg er så pysete at jeg er livredd for å få en eller annen sykdom. Så til og med i fylla har jeg passet på.

Skrevet

Jada. Men jeg er så gammel at jeg hadde mye sex før HIV kom på markedet....

Tanya1365380060
Skrevet

Har nesten aldri hatt sex med kondom, syns det er no dritt. Men det vil ikke si at jeg ikke beskytter meg altså..har gått på p-pillen så lenge jeg kan huske nesten..:)

Har vært i forhold mye, derfor har jeg ikke tenkt på smitte av kjønnssykdommer ol.

Men hvis jeg hadde hatt et ons nå, så hadde jeg brukt kondom.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, desverre har man vært litt impulsiv og uforsiktig noen ganger.. Spesiellt etter fuktige netter på byen. Har hatt flaks, ikke pådratt meg noe guffent..

Skrevet

Ja, flere ganger. Jeg skjemmes ved tanken! Men har vært heldig og sluppet unna alle ulumskheter. Den ene gangen jeg var fornuftig og forlangte kondom, sprakk den, så det var ikke mye hjelp i.. :o)

"den ene gangen..."

*gapskratter*

Skrevet

Jeg har hatt flere ons uten enn med kondom. HAr aldri blitt smittet av noe, men det er vel sikkert bare flaks.

Det var før i tida, da jeg var ung, full og dum.

Nå er jeg ikke fullt så ung, full og dum, så nå hadde ingen fått meg uten kondom... :-)

Skrevet

"den ene gangen..."

*gapskratter*

hehe... ja, men det er sant, jo! Den ENE gangen jeg var så fornuftig å bruke kondom gikk det til helvete!

Og fornuftig har jeg derfor ikke vært siden... :o)

Gjest idioti ja
Skrevet

Jeg har aldri brukt kondom ved tilfeldig sex. Er beskytta mot graviditet og da gidder jeg ikke å be han bruke kondom i tillegg.

Tenker lite på risikoen jeg utsetter meg for, og regner vel som alle andre med at det ikke gjelder meg.

Skrevet

hehe... ja, men det er sant, jo! Den ENE gangen jeg var så fornuftig å bruke kondom gikk det til helvete!

Og fornuftig har jeg derfor ikke vært siden... :o)

Jeg begynte å tenke, og kom til at jeg sannsynligvis aldri har bedt noen bruke kondom. *ler*

Dumme nautet!

Er det lov å si at fylla har skylda? :-)

Skrevet

Jeg begynte å tenke, og kom til at jeg sannsynligvis aldri har bedt noen bruke kondom. *ler*

Dumme nautet!

Er det lov å si at fylla har skylda? :-)

Fylla og kåtskap, tenker jeg! :o)

Skrevet

Fylla og kåtskap, tenker jeg! :o)

Hmmm, må jeg innrømme at jeg har vært kåt, nå da...?! Og jeg som kommer fra bibelbelte og allting... *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...