Gjest karusell Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Hva gjør jeg når outlook Express ikke vil sende en fil fra kontoen? "OE fjernet tilgangen til usikre vedlegg i eposten din". Vedlegget er helt ok - så hvordan får jeg sendt det? Håper noen kan hjelpe:) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det er en hake du kan ta vekk i OE : tools - options - security. Husk å sette den på igjen etterpå. 0 Siter
Bassisten Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Verktøy - Alternativer - Sikkerhet. Huk vekk checkboxen der det står noko slikt som "Ikke tillat vedlegg å bli åpnet som kan være virus" (Har engelsk OE, og er ikkje sikker på ordlyden) Eg reknar med at du har virusprogram installert og at dette er oppdatert? I så fall er det ok å gjera denne endringa. Dersom ikkje: Skaff virusprogram! 0 Siter
Gjest karusell Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det er en hake du kan ta vekk i OE : tools - options - security. Husk å sette den på igjen etterpå. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.