muriel Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 5 points...kjerring light?? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98638-fu-er-du-kjerring/page/2/#findComment-557754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du vet at du er kjerring når du: * bruker mer penger i uka enn i helgene -Kommer an på * har blomsterpotte på TV'en -Nei, ingenting annet heller * rydder i dypfryseren -Nei, har ikke dypfryser. Har kombiskap, som jegf til gjengjeld bare rydder en gang i året eller så * hører på Norsktoppen -Nope! * synes det kunne være gøy å prøve "en sånn hurtigvin" -Nei * vet hva du skal ha til middag på søndag allerede på onsdag -Nei, søndagsmiddagene er svigerfars problem * synes fersk gjær er bedre enn tørr gjær -Nei, bruker kun tørrgjær * synes middag kl 19 er sent -Nei * har Taco kit i skapet -Nei, kjøper delene hver for seg ;-) * ikke vet hva Taco kit er -Det vet vel alle? * har fem kasser med julepynt -Tja... Var det ikke tre montro? * begynner juleinnkjøpene i august -Nei * heller snakker med kvinner på fest -Kommer an på hvem som er der, i utgansgpunktet ikke * blir lykkelig over en ny kjele -Viss jeg har ønka meg en så... * lager pudding av alle matrester -Hva er pudding og hvordan lages det? ;-) * spiser Kongen av Danmark -*Pjuk* * alltid spiser rekecoctail til forrett -Rekecoctail er kjedelig! Jeg foretrekker det litt spicy * synes det er festlig med fiskekabaret -Fisk lukter jævlig, kabaret ser jævlig ut * begynner å bruke de broderte dukene som du har fått av svigermor -Svigermor er lite kjerring, så broderte duker er det dårlig me * har ferdiglagde middager med på påskeferie -De gangene vi har reist på påskeferie har vi vært på hotell med fullpensjon, så nei her også * synes dronning Sonja har mange artige hatter -Artige er vel det mest treffende ordet her ja * går med tynne knestrømper til skjørt -Huffameg * har brettede plastposer i vesken i tilfelle du skal handle noe -Hva er det egentlig jeg IKKE har i veska? (som forøvrig er en fancy Diesel veske til 700, og minner svært lite om en kjerringveske) * sjekker kølappen på polet hver gang det plinger -Det er ikke kølapp på polet * tar bilde av din praktfulle balkongkasse og viser det frem på jobben -Balkongkasser er det dårlig med gitt * synes det er for sent å gå på nier'n på kino -Er det noengang for sent da? * får sepe i julegave -Jeg gir bort såpe i gave jeg * bruker samme tepose to ganger -Nei * melder deg inn i bokklubben bare for å få kaffeserviset -Nei, men for å få gratis bøker * har med pute når du skal kjøre langt i bil -Jeg kjører selv * har våtservietter i bilen -Nei, men har tenkt tanken, for det er jo så praktisk :-) * soler deg i vanlig BH -Soler meg minst mulig bortsett fra i solarium hvor jeg er iført minst mulig * har funnet en litt frekk tunika -Kan ikke fordra tunikaer. Det er kjerring * svømmer som en hund for ikke å bli våt i håret -Det er litt av moroa med å bade å bli våt i håret da * kjøper "gode" sko -Jeg kjøper sko som er gode på min fot. De finnes bl.a på Økonomisko * selv tar initiativ til slektsstevne -Har tenkt tanken... * begynner å sitere din mor -Ehh... *rødme* *... og synes det er godt sagt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98638-fu-er-du-kjerring/page/2/#findComment-557856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.