Gå til innhold

FU: Er du kjerring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet at du er kjerring når du:

* bruker mer penger i uka enn i helgene -Kommer an på

* har blomsterpotte på TV'en -Nei, ingenting annet heller

* rydder i dypfryseren -Nei, har ikke dypfryser. Har kombiskap, som jegf til gjengjeld bare rydder en gang i året eller så

* hører på Norsktoppen -Nope!

* synes det kunne være gøy å prøve "en sånn hurtigvin" -Nei

* vet hva du skal ha til middag på søndag allerede på onsdag -Nei, søndagsmiddagene er svigerfars problem

* synes fersk gjær er bedre enn tørr gjær -Nei, bruker kun tørrgjær

* synes middag kl 19 er sent -Nei

* har Taco kit i skapet -Nei, kjøper delene hver for seg ;-)

* ikke vet hva Taco kit er -Det vet vel alle?

* har fem kasser med julepynt -Tja... Var det ikke tre montro?

* begynner juleinnkjøpene i august -Nei

* heller snakker med kvinner på fest -Kommer an på hvem som er der, i utgansgpunktet ikke

* blir lykkelig over en ny kjele -Viss jeg har ønka meg en så...

* lager pudding av alle matrester -Hva er pudding og hvordan lages det? ;-)

* spiser Kongen av Danmark -*Pjuk*

* alltid spiser rekecoctail til forrett -Rekecoctail er kjedelig! Jeg foretrekker det litt spicy

* synes det er festlig med fiskekabaret -Fisk lukter jævlig, kabaret ser jævlig ut

* begynner å bruke de broderte dukene som du har fått av svigermor -Svigermor er lite kjerring, så broderte duker er det dårlig me

* har ferdiglagde middager med på påskeferie -De gangene vi har reist på påskeferie har vi vært på hotell med fullpensjon, så nei her også

* synes dronning Sonja har mange artige hatter -Artige er vel det mest treffende ordet her ja

* går med tynne knestrømper til skjørt -Huffameg

* har brettede plastposer i vesken i tilfelle du skal handle noe -Hva er det egentlig jeg IKKE har i veska? (som forøvrig er en fancy Diesel veske til 700, og minner svært lite om en kjerringveske)

* sjekker kølappen på polet hver gang det plinger -Det er ikke kølapp på polet

* tar bilde av din praktfulle balkongkasse og viser det frem på jobben -Balkongkasser er det dårlig med gitt

* synes det er for sent å gå på nier'n på kino -Er det noengang for sent da?

* får sepe i julegave -Jeg gir bort såpe i gave jeg

* bruker samme tepose to ganger -Nei

* melder deg inn i bokklubben bare for å få kaffeserviset -Nei, men for å få gratis bøker

* har med pute når du skal kjøre langt i bil -Jeg kjører selv

* har våtservietter i bilen -Nei, men har tenkt tanken, for det er jo så praktisk :-)

* soler deg i vanlig BH -Soler meg minst mulig bortsett fra i solarium hvor jeg er iført minst mulig

* har funnet en litt frekk tunika -Kan ikke fordra tunikaer. Det er kjerring

* svømmer som en hund for ikke å bli våt i håret -Det er litt av moroa med å bade å bli våt i håret da

* kjøper "gode" sko -Jeg kjøper sko som er gode på min fot. De finnes bl.a på Økonomisko

* selv tar initiativ til slektsstevne -Har tenkt tanken...

* begynner å sitere din mor -Ehh... *rødme*

*... og synes det er godt sagt

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...