Gå til innhold

morsomme mailvedlegg

Anbefalte innlegg

Gjest gryjannikke
Skrevet

Er det noen som vet om steder på nettet hvoe en kan finne ting som er morsomt å sende som mail vedlegg? Gjerne litt perverse.. Takk:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Søk på nettet på animations ellers har jeg noen et sted.

Skrevet

Tror det er et sted som heter forwardit.com eller noe. Det er dessuten et par norske nettsider som heter hummer og kanari (.no? .net?).

Bruk Google!

Gjest gryjannikke
Skrevet

Søk på nettet på animations ellers har jeg noen et sted.

Kan du ikke sende noen til meg hvis du har tid da?

[email protected]

Ulv I Faarikaal
Skrevet

[email protected]

Da får du holde deg fast :-) Sender bare animasjoner.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

[email protected]

Animasjoner rører ikke på seg før du har sendt eposten, den som får det vil se det og du kan se det i sendt boksen etterpå. Bruk "sett inn" funksjonen, ikke vedlegg, ellers vil den åpnes i et fotoprogram og bevegelsen blir borte. Prøv å sende til deg selv først, så ser du.

Gjest gryjannikke
Skrevet

Animasjoner rører ikke på seg før du har sendt eposten, den som får det vil se det og du kan se det i sendt boksen etterpå. Bruk "sett inn" funksjonen, ikke vedlegg, ellers vil den åpnes i et fotoprogram og bevegelsen blir borte. Prøv å sende til deg selv først, så ser du.

Takk takk:)

Gjest gryjannikke
Skrevet

Sender du dem nå..? Eller skal jeg vente i spenning? :) Har ikke fått noe enda.. *utålmodig*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Sender du dem nå..? Eller skal jeg vente i spenning? :) Har ikke fått noe enda.. *utålmodig*

Er sendt, fikk du dem ?

Gjest gryjannikke
Skrevet

Er sendt, fikk du dem ?

Nei, har ikke fått noen ting jeg..

Gjest Miss Saigon
Skrevet

Da får du holde deg fast :-) Sender bare animasjoner.

Mener at du hadde to bilder/tegninger på hjemmesiden din før hvor det ene bildet var av en mannshjerne og det andre av en kvinnehjerne også var hjernen delt inn i forskjellige deler. Var på hjemmesiden din nå nyrlig, men da var ikke disse bildene der lengere.

Har du disse bildene ennå? Eller vet du hvor jeg kan finne dem igjen?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mener at du hadde to bilder/tegninger på hjemmesiden din før hvor det ene bildet var av en mannshjerne og det andre av en kvinnehjerne også var hjernen delt inn i forskjellige deler. Var på hjemmesiden din nå nyrlig, men da var ikke disse bildene der lengere.

Har du disse bildene ennå? Eller vet du hvor jeg kan finne dem igjen?

Send meg en epost så får du dem.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe, her var det jo litt av hvert :-)

Den var ikke til deg !

Skrevet

Den var ikke til deg !

Det driter vel jeg i :-)

Det er din feil at du legger det ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...