Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, hun så jo eldre ut enn 16, synes jeg.

Fascinerende med mora hennes som var med hele tiden - at hun med viten & vilje jukser inn femtenåringen sin i en konkurranse, med fare for at hun blir tatt med buksa nede, som nå.

Må være veldig flaut. Synes vel det var stas med litt medieomtale tenker jeg. Hadde jo to hele sider i Se & hør med Jeanette, mor og søsken. DET må jo gjøre det ekstra flaut. har du stått så åpent fram, så MÅ du liksom si noe om hvorfor du har jugd også.

Sjekket ikke IDOL fødselsdato da. Måtte jo vært enkelt. Jeanette påsto hun hadde trodd det holdt at hun fylte 16 i år, noe som hun gjør. Men hun skulle ha fylt 16 før audiition. Slikt tar du bare ikke feil av.

Gjest malun

Må være veldig flaut. Synes vel det var stas med litt medieomtale tenker jeg. Hadde jo to hele sider i Se & hør med Jeanette, mor og søsken. DET må jo gjøre det ekstra flaut. har du stått så åpent fram, så MÅ du liksom si noe om hvorfor du har jugd også.

Sjekket ikke IDOL fødselsdato da. Måtte jo vært enkelt. Jeanette påsto hun hadde trodd det holdt at hun fylte 16 i år, noe som hun gjør. Men hun skulle ha fylt 16 før audiition. Slikt tar du bare ikke feil av.

Nei, det blir jaggu for dumt. Men det burde, som du sier, være en smal sak for Idol å legge en sjekk av fødselsdato inn i rutinene - når ikke foreldrene klarer å holde seg ærlige...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...