Gjest notthistime Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Gubben har i det siste hatt for vane å stikke "ned på kontoret" (ligger en drøy halvtime herfra-i Oslo). Han var der lørdag for-/ettermiddag, tirsdag ettermiddag-/kveld og nå i kveld...har også før reist ned på dagtid i helgene. Vil ikke være sjalu, men nå skjer det ofte syns jeg... han skal forresten ned på kvelden på mandagen også sa han. 0 Siter
Tornerose Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Nå slenger jeg bare ut en helt løs tanke, men kanskje han....jobber? :-) 0 Siter
Gjest munken Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Han jobber sikkert overtid for at han skal få råd til å kjøpe den pelsen du har mast om så lenge......... ;-) 0 Siter
Gjest notthistime Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Han jobber sikkert overtid for at han skal få råd til å kjøpe den pelsen du har mast om så lenge......... ;-) Pels? Å, nei jeg går ikke med døde dyr rundt halsen jeg:-) Han har aldri gjort dette tidligere, begynte litt før jul og etter nyttår! Han har unnskyldninger som"skal bare ned å kopiere noen spill til pcèn...skrive noen rapporter...skal bare se på noe...osv). ingen gidder vel å reise ned på et kontor i 20:00 tiden å bli til over midnatt vel? Jaja, noen gjør vel det... 0 Siter
Gjest Så be om å bli med da.. si du kjeder deg! Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Pels? Å, nei jeg går ikke med døde dyr rundt halsen jeg:-) Han har aldri gjort dette tidligere, begynte litt før jul og etter nyttår! Han har unnskyldninger som"skal bare ned å kopiere noen spill til pcèn...skrive noen rapporter...skal bare se på noe...osv). ingen gidder vel å reise ned på et kontor i 20:00 tiden å bli til over midnatt vel? Jaja, noen gjør vel det... Be ham kopiere noe for deg også.. eller be ham vente med det til pausen på jobben!!!! 0 Siter
Gjest notthistime Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Be ham kopiere noe for deg også.. eller be ham vente med det til pausen på jobben!!!! Å bli med han blir vanskelig,da vi har to småttinger (som han legger før han drar). 0 Siter
petter smart Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Slik jeg ser det er det 4 muligheter: 1. Han er utro 2. Han jobber 3. Han ønsker litt fri fra deg og familien 4. Han laster ned spill o.l. (har dere ikke internett hjemme?) 0 Siter
olivia1365380270 Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Følg med på om lønningsposen blir feitere..... 0 Siter
Reg@l Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Du har ikke tilfeldigvis en revisor i huset du også? 0 Siter
Gjest notthistime Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Slik jeg ser det er det 4 muligheter: 1. Han er utro 2. Han jobber 3. Han ønsker litt fri fra deg og familien 4. Han laster ned spill o.l. (har dere ikke internett hjemme?) På spørsmål 4 må jeg svare:Jo, det er det vi har. blir moro å se om han reiser ned på kontoret i helga også...han har en jobb som han ikke behøver å jobbe overtid på, han har til og med bærbarpc! 0 Siter
Gjest notthistime Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Du har ikke tilfeldigvis en revisor i huset du også? nei, men en som innregulerer ventilasjonsanlegg(kan liksom ikke jobbe overtid på et kontor med det halve natta:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.