Gå til innhold

¤%¤#%&/¤# !!!!!! faaaaaa....!!!

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg gå for å legge meg. Det gleder jeg meg til. Jeg elsker å sove. Men så skal man jo stå opp i morgen tidlig da..grrr...

Hver morgen når jeg våkner, lurer jeg på en ting, og dette håper jeg inderlig dere kan svare meg på:

Hvorfor går timene når man sover så fort? Jeg synes jeg akkurat har lukket øynene, jeg, når jeg omsider kaster vekkerklokka veggimellom med et brak...(?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98708-%C2%A4%C2%A4%C2%A4-faaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snusi

Timene går fort fordi du ikke er bevist når du sover. Du merker rett og slett ikke at tida går. Vil du ha en mer fantasifull forklaring så er det hustrollet ditt, karius og Baktus eller din verste fiende som stiller klokka di fram så du blir lurt til å våkne etter bare to timer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...