Gå til innhold

Hygiene: griser litt hver dag uten å tenke over det

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Etter en times svømming i en offentlig bad har du vært i kontakt med en halv liter urin.

På en gjennomsnittlig dag har du indirekte kommet i kontakt med 15 peniser, f eks ved å ta i dørhåndtak.

En gjennomsnittlig persons årlige intak av hurtigmat inneholder 12 kjønnshår.

På et år håndhilser du på elleve kvinner som har onanert og glemt å vaske hender.

På et år håndhilser du på 6 menn som har onanert og glemt å vaske hender.

De fleste menn vasker ikke hendene etter at de har besøkt toalettet. Tenk på det neste gang du er på puben og spiser peanøtter fra skåla på bardisken.

Du innhalerer daglig en liter av andra menneskers anale gasser.

Tannleger har anbefalt at tannbørster bør holdes på to meters avstand fra toalettet for å unnngå at luftbårne partikler fra spylingen lander på dem.

Fortsetter under...

laguna1365380434

hehe, sikkert pga. de elleve kvinnene og de seks mennene som har onanert uten å vaske seg på hendene ettepå....

Mvh

Mens de lager hurtigmat? Jo, jo.. Må innrømme at dette er en problemstilling som ikke har slått meg...:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

... og enda lever vi. Kanskje det ikke er så farlig likevel :)

Du kan spise bæsj selv om det er 85% bakterier, de fleste er døde, og du overlever sikkert.

Antagelig finnes de fleste bakteriene på kroppen din under neglene, og du får i deg fler ved å bite negler enn å sleike toalettet.

Du kan spise bæsj selv om det er 85% bakterier, de fleste er døde, og du overlever sikkert.

Antagelig finnes de fleste bakteriene på kroppen din under neglene, og du får i deg fler ved å bite negler enn å sleike toalettet.

Med dagens hygiene, er det sannsynligvis at man har færre bakterier på penis enn på hendene. I så måte burde man vasket hendene _før_ man går på do

Ulv I Faarikaal

Med dagens hygiene, er det sannsynligvis at man har færre bakterier på penis enn på hendene. I så måte burde man vasket hendene _før_ man går på do

En undersøkelse på toalettene på et sykehus viste at bare en av fem ansatte vaska hendene når ingen så dem. Det ble gjort ved at man telte antall ganger dører ble åpna og kraner skrudd på.

En undersøkelse på toalettene på et sykehus viste at bare en av fem ansatte vaska hendene når ingen så dem. Det ble gjort ved at man telte antall ganger dører ble åpna og kraner skrudd på.

Sykehuslegene er verst. De valser fra rom til rom, uten å vaske hendene. Tenk deg det, selv om de ikke steller pasientene, så håndhilser de på dem. Der er det mye smitte som flagrer rundt §:-o

Ulv I Faarikaal

Sykehuslegene er verst. De valser fra rom til rom, uten å vaske hendene. Tenk deg det, selv om de ikke steller pasientene, så håndhilser de på dem. Der er det mye smitte som flagrer rundt §:-o

Grise-Antonio på kanari smitter flere med virus enn ti ville hester. Hilser på alle menn og klemmer alle kvinner.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har du ligget våken hele natta og tenkt ut dette, eller har du noen sannferdige kilder å referere til?

He-he. Bare klipte det fra et sted på nettet. Har ikke tenkt å gjøre doktorgrad på det, så kildeangivelsen er ikke så viktig, siden jeg er lat i dag.

Vi får gjøre som Michael Jackson - pakke oss inn.

Det er ekkelt å tenke på alt griseriet. Selv er jeg rimelig nøye på alt som har med hygiene å gjøre. Og i sammenhenger med mye håndhilsing, som selskaper og ulike jobbsammenkomster prøver jeg enten å lure meg til en håndvask før maten - eller jeg tar i fingermaten bare med venstre hånd.

Graving i samme peanøttglass som griser som sitter og slikker saltet av fingrene sine byr meg i mot.

Og jeg har mange ganger sittet i et avlukke og registrert at mange kvinner heller ikke vasker seg på hendene etter dassbesøk. Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Mannfolka tar jo tross alt bare i pikken. Og jeg vil mye heller håndhilse på en nyronka mann enn en som har fisket ut matrester fra tennene med fingrene.

Det er jo også mange mennesker som dusjer spytt rundt seg når de snakker. F. eks. har jeg sett at spruten står rundt skuespillere på scenen.

Kanskje paraply i teatret var en tanke?

Bortsett fra dette er jeg en gris sjøl.

Gjest pizza

Det er ekkelt å tenke på alt griseriet. Selv er jeg rimelig nøye på alt som har med hygiene å gjøre. Og i sammenhenger med mye håndhilsing, som selskaper og ulike jobbsammenkomster prøver jeg enten å lure meg til en håndvask før maten - eller jeg tar i fingermaten bare med venstre hånd.

Graving i samme peanøttglass som griser som sitter og slikker saltet av fingrene sine byr meg i mot.

Og jeg har mange ganger sittet i et avlukke og registrert at mange kvinner heller ikke vasker seg på hendene etter dassbesøk. Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Mannfolka tar jo tross alt bare i pikken. Og jeg vil mye heller håndhilse på en nyronka mann enn en som har fisket ut matrester fra tennene med fingrene.

Det er jo også mange mennesker som dusjer spytt rundt seg når de snakker. F. eks. har jeg sett at spruten står rundt skuespillere på scenen.

Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Urin fra friske mennesker er ihvertfall reint.

Tørker ikke menn snurrebassen?

De bare rister ut siste dråpen mener du, slik at tisset skvetter rundt isteden. Eller draaaaar dråpen(e) ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...