Gå til innhold

Hygiene: griser litt hver dag uten å tenke over det

Anbefalte innlegg

Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Urin fra friske mennesker er ihvertfall reint.

"Urin fra friske mennesker er ihvertfall reint."

Det stemmer, dvs. det er sterilt i det det kommer ut, men ikke så veldig mye lenger heller. Da gror bakteriene.

Fortsetter under...

Tørker ikke menn snurrebassen?

De bare rister ut siste dråpen mener du, slik at tisset skvetter rundt isteden. Eller draaaaar dråpen(e) ut :)

De fleste rister den, ja. Uten å søle på hendene. Dette er et tema som virkelig interesserer meg.

Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Det kan være så reint det bare vil. Piss er piss uansett.

Du har altså ingen betenkeligheter med å trykke en hånd som drypper av piss?

Ulv I Faarikaal

"Urin fra friske mennesker er ihvertfall reint."

Det stemmer, dvs. det er sterilt i det det kommer ut, men ikke så veldig mye lenger heller. Da gror bakteriene.

Urin er enormt bra vekstmedium, og i 20 grader varme gror bakteriene fortere enn bikkja lopper seg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Mens de lager hurtigmat? Jo, jo.. Må innrømme at dette er en problemstilling som ikke har slått meg...:)

På storkjøkken får de ansatte ikke lov å bruke bukser med strikk i livet, da det er for lett å stikke labben nedi og klø sine private deler midt i matlaginga.

Vi får gjøre som Michael Jackson - pakke oss inn.

Det er ekkelt å tenke på alt griseriet. Selv er jeg rimelig nøye på alt som har med hygiene å gjøre. Og i sammenhenger med mye håndhilsing, som selskaper og ulike jobbsammenkomster prøver jeg enten å lure meg til en håndvask før maten - eller jeg tar i fingermaten bare med venstre hånd.

Graving i samme peanøttglass som griser som sitter og slikker saltet av fingrene sine byr meg i mot.

Og jeg har mange ganger sittet i et avlukke og registrert at mange kvinner heller ikke vasker seg på hendene etter dassbesøk. Når det gjelder pissing, synes jeg egentlig det blir verre når kvinner ikke vasker seg etterpå, for vi tørker oss etter pissing, og da kan det lett komme litt piss på hendene.

Mannfolka tar jo tross alt bare i pikken. Og jeg vil mye heller håndhilse på en nyronka mann enn en som har fisket ut matrester fra tennene med fingrene.

Det er jo også mange mennesker som dusjer spytt rundt seg når de snakker. F. eks. har jeg sett at spruten står rundt skuespillere på scenen.

Kanskje paraply i teatret var en tanke?

Bortsett fra dette er jeg en gris sjøl.

"Graving i samme peanøttglass som griser som sitter og slikker saltet av fingrene sine byr meg i mot."

Hvor går du ut da egentlig - pirk, pirk.

Jeg vil da sannelig ha min egen skål med nøtter ved siden av øllen. Er ikke det vanlig?

Gjest bæsjkommer

Bæsj fra kjøttetere er 80% vektprosent bakterier, de fleste døde. Den brune fargen kommer fra galle.

Visste du at det ikke finnes andre måter å bli smittet av omgangssyke med diare og oppkast enn å få i seg litt bæsj fra en som allerede er smittet?

Ulv I Faarikaal

Visste du at det ikke finnes andre måter å bli smittet av omgangssyke med diare og oppkast enn å få i seg litt bæsj fra en som allerede er smittet?

Joda. Virus overlever i bæsj. Men er det eneste måten ?

Gjest tribune

Har du ikke styring på papiret?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg kom på at kvinner også kan stå og pisse hvis de bruker to fingre, en på hver side av urinrøret og drar oppover. Fin stråle. Får litt piss på fingra men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...