tigertrollet Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Er det noen som fikk med seg den sangen som han derre Kurt sang? "The day of tomorrow" med Sadia...Sabia eller noe i den duren..? :-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Saybia - The day after tomorrow, var det.. Den burde ikke være så vanskelig å finnepå f.eks kaaza, men hvis du ikke klarer det, og vil ha den, så kan jeg gjerne sende mvh, 0 Siter
tigertrollet Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Skrevet 28. mars 2003 Saybia - The day after tomorrow, var det.. Den burde ikke være så vanskelig å finnepå f.eks kaaza, men hvis du ikke klarer det, og vil ha den, så kan jeg gjerne sende mvh, Takker og neier:-) Jeg avinnstallerte Kazaa -det ble så mye tull. Prøvde å søke på tittelen i Google, men fikk ikke respons. Stikker i butikken og kjøper den, jeg:-) 0 Siter
forbrenner Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Saybia - The day after tomorrow, var det.. Den burde ikke være så vanskelig å finnepå f.eks kaaza, men hvis du ikke klarer det, og vil ha den, så kan jeg gjerne sende mvh, Saybia anbefales!! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Takker og neier:-) Jeg avinnstallerte Kazaa -det ble så mye tull. Prøvde å søke på tittelen i Google, men fikk ikke respons. Stikker i butikken og kjøper den, jeg:-) Så flink du er, da :-) Prøver å kjøpe CDer jeg liker godt selv, men.. så mye bra musikk og så lite penger *sukk* mvh, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.