Gå til innhold

Det beste fra Kjetil og Kjartan Show

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Dubreuilh

Opptakene fra Karl Johan er sjølsagt enkle. Men enkelte av de andre innslagene er bygget på diverse klisjeer, noe som etter min mening bidrar til å gjøre det morsomt.

"Å analysere humor er som å dissekere en frosk - få er interessert og frosken dør." - E.B. White.

Delvis enig.

Enig. Pinlige greier...

Når en kar oppsøker en klesbutikk, og tar med seg et par plagg på prøverommet, og deretter kommer UT i butikken i en bitteliten stringtruse, mens han sprader rundt og ser på andre plagg/størrelser, og samtidig prøver å sjekke opp kvinnelige kunder og butikkansatte..... så er det rasende morsomt, syns jeg.

...og når Kjetil hele tiden prøver å finne gode unnskyldninger for det faktum at dama hans puler med Kjartan...som f eks "Jeg tror ikke vi menn skal være så redde for at dama vår er naken sammen med andre menn", så ler jeg meg skakk...

Når en kar oppsøker en klesbutikk, og tar med seg et par plagg på prøverommet, og deretter kommer UT i butikken i en bitteliten stringtruse, mens han sprader rundt og ser på andre plagg/størrelser, og samtidig prøver å sjekke opp kvinnelige kunder og butikkansatte..... så er det rasende morsomt, syns jeg.

...og når Kjetil hele tiden prøver å finne gode unnskyldninger for det faktum at dama hans puler med Kjartan...som f eks "Jeg tror ikke vi menn skal være så redde for at dama vår er naken sammen med andre menn", så ler jeg meg skakk...

Jeg så den butikk-sketsjen og synes ikke den var morsom i det hele tatt. _Hva_ er det som er så morsomt med at 'vanlige' folk blir perplekse av tullinger? Skjult kamera: Gå hjem og vogg.

Den andre greia hørtes imidlertid morsom ut *S*

Annonse

Jeg har bare såvidt sett litt, syntes det var morsomt da han ene var "innpåsliten homse" rasende festlig å sååååå jævlig ekkel :)

Og Kjetil som nok er ganske lik endel menn, bare satt greseløst på spissen :)

Jeg så den butikk-sketsjen og synes ikke den var morsom i det hele tatt. _Hva_ er det som er så morsomt med at 'vanlige' folk blir perplekse av tullinger? Skjult kamera: Gå hjem og vogg.

Den andre greia hørtes imidlertid morsom ut *S*

Humor kan jo vanskelig debatteres.

Hva ler du av? Hva slags humor?

Humor kan jo vanskelig debatteres.

Hva ler du av? Hva slags humor?

Jeg lo høyt og lenge av det jeg la inn på Åpent forum under tittelen 'Ondskapens akser' (John Cleese). Monty Pyton blir jeg aldri lei av, ei heller hva enkeltmedlemmene har produsert, bl.a. nevnte Cleese. Er også hekta på Terry Gilliams prosjekter (nå er jo ikke filmene hans _humor_ akkurat og derfor en avsporing her..., men altså... jeg har et lidenskapelig forhold til forfallsestetiske filmer og savner _pinadø_ et forum for _film_ på dol!!).

Ler også av skrudd, absurd og svart humor. Akkurat nå kommer jeg ikke på noen eksponenter som kan illustere.

I tillegg til å riste på hodet av 'skjult kamera kødder med vanlige folk' synes jeg karakterer eller helst typer a la Oluf, Flettfrid, Raymond osv.osv. er helt håpløst.

Nå har jeg ikke mer å si. Trist kanskje, jeg greier nesten ikke å si hva jeg ler av, bare hva jeg ikke ler av... Hehe.

Synst dei er konge... Ingen hemningar!

"Show them your booody! Awwright!"

Enig, og Awwright! *s* Jeg er veldig svak for Kjetil som er gift med Marthe. Det beste fra Kjetil og Kjartan bare må bli bra. Jobbinntervjuene er helt hysteriske, jeg ler bare jeg tenker på det :o))) Gleder meg allerede jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...