Gå til innhold

Tiltrukket av en gift mann

Anbefalte innlegg

Gjest dette passer ikke

Jeg er skilt og har vært det noen få år. Har kjøpt meg egen leilighet og bil og har en god jobb. Jeg har hatt få enslige venninner selvom det begynner å komme flere nå. Jeg går derfor sjelden eller nesten aldri ut på byen. Som tidsfordriv har jeg vært på spray og mailet med menn. Noen ganger har jeg vært ute og spist middag eller bare tatt en kopp kaffe. Engang ble det litt mere noen få uker. Jeg har bestandig kastet alle mailer med engang fra gifte menn (det er nok av dem), til nå da plutselig dukket det opp en mail fra en gift mann som kommer fra samme land som jeg og har samme morsmål. Han har bare vært her noen få år mens jeg har vært her største delen av livet. Fristelsen ble stor å kommunisere på det språket og ikke mindre da vi oppdaget at vi kommer omtrent fra samme sted og har mye felles. Jeg har truffet han engang og han var oppriktig intressert i meg og ga uttrykk for det. Har sitter jeg med samme interessen og lysten på han og kvalene av å ha innlatt meg for langt på noe i et øyeblikks svakhet. Så langt har dette ikke vært noe annet enn emailer, lange telefoner og noen timer på restaurant og kafe. God klem etterpå sånn som jeg gir mine venner.

Jeg merker bare at tankene surrer rundt han og at nå har jeg lyst på han som en mann. Samtidig har jeg alltid hatt det prinsippet at gifte menn holder jeg meg unna, selvom jeg ikke vil eller ønsker fast forhold. Hvorfor er livet så komplisert og vanskelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98760-tiltrukket-av-en-gift-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...