Mizar Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Mener å ha sett barnefat med påmalt navn. Er dette å få kjøpt eller er det kreative familiemedlemmer som står bak? 0 Siter
Gjest Melony Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Jeg kan godt male for deg hvis du er interresert. 0 Siter
Mizar Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Skrevet 28. mars 2003 Jeg kan godt male for deg hvis du er interresert. Kan du??? Jeg tenker på et fat og evt en kopp i porselen... bilde av ole brumm eller noe i den dur pluss navnet til barnet?? 0 Siter
Mizar Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Skrevet 28. mars 2003 Jeg kan godt male for deg hvis du er interresert. hva vil prisen på dette bli og kan slik sendes i posten?? 0 Siter
Gjest Melony Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Kan du??? Jeg tenker på et fat og evt en kopp i porselen... bilde av ole brumm eller noe i den dur pluss navnet til barnet?? Kan jeg gjerne! Har du en mailadresse? 0 Siter
Gjest Melony Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 hva vil prisen på dette bli og kan slik sendes i posten?? Kan sendes i posten,ja. Så lenge man pakker godt inn! Pris..tja 350kr? +porto Hvordan høres det ut? 0 Siter
Mizar Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Skrevet 30. mars 2003 Kan jeg gjerne! Har du en mailadresse? Hei igjen.. Har ikke så lyst til å legge den vanlige adressen min ut her så jeg har laget en hotmail adresse for anledningen. Kontakt meg på send, så kan jeg sende den andre adressen til deg ... [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.