Gå til innhold

Hva skjedde i Idol idag??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeanette har jukset på alderen

Og GURO måtte skuffet se seg slått i kveld.. For meg spiller ikke det noen rolle da jeg ikke har vært Fan av henne i det hele tatt

Kurt er kongen!!

Skjønner ikke helt at hun var så sjokkert over å bli stemt ut, det er jo likt for alle - en må ut. Trodde hun at hun var i en annen klasse enn de andre kanskje?

Skjønner ikke helt at hun var så sjokkert over å bli stemt ut, det er jo likt for alle - en må ut. Trodde hun at hun var i en annen klasse enn de andre kanskje?

Hun VAR jo bedre enn et par andre idag da... At Kurt er i en klasse for seg, og at det også er andre som er bedre enn Guro er hun nok klar over. Tror ikke hun er så sjokkert over å ikke gå til topps, som å ryke ut før enkelte andre finalister...

Annonse

Gjest Liker Gaute!

Hun VAR jo bedre enn et par andre idag da... At Kurt er i en klasse for seg, og at det også er andre som er bedre enn Guro er hun nok klar over. Tror ikke hun er så sjokkert over å ikke gå til topps, som å ryke ut før enkelte andre finalister...

Jeg trodde ho som kom inn igjen ville ryke ut.

Jeg trodde ho som kom inn igjen ville ryke ut.

Jeg trodde Linn skulle ryke ut, som ikke hadde rette uttrykket for sangen idag. Men hun har vel vært såpass overbevisende tidligere, så det teller vel litt også. Og Guro's valg av låt idag var kult og tøft, men dessverre ikke kjent nok til å slå an.

Jeg trodde Linn skulle ryke ut, som ikke hadde rette uttrykket for sangen idag. Men hun har vel vært såpass overbevisende tidligere, så det teller vel litt også. Og Guro's valg av låt idag var kult og tøft, men dessverre ikke kjent nok til å slå an.

Jeg syns faktisk Linn gjorde det bra idag - hun var direkte dårlig forrige gang.

Men hva i all verden gjør at hun derre puslete venninnen hennes har kommet så langt? Falskt og spakt - dårlig kombinasjon.

Jeg syns faktisk Linn gjorde det bra idag - hun var direkte dårlig forrige gang.

Men hva i all verden gjør at hun derre puslete venninnen hennes har kommet så langt? Falskt og spakt - dårlig kombinasjon.

Tone Anette er flink når ho gjer sine eigne ting. Ho er ikkje flink når ho _må_ finna ein coverlåt.

Ho er berre 16 og har masse potensiale, men treng modning. Som 18-20 åring er ho truleg back with a vengeance... :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...