Gå til innhold

Jeg kunne tålt å bli stemt ut av Idol...

Anbefalte innlegg

.. Og det hadde jeg tålt siden det tydeligvis ikke er musikalitet og talent det måles etter. Guro og Kurt er konkurransens desidert beste, sjøl om det absolutt er andre talenter der også, kanskje spesielt Rebecca og Gaute. Men dog. Når så Guro blir stemt ut før David, Tone, Linn og Orji, som alle har det til felles at de ikke synger reint, så får det hele et litt latterlig preg. Menmen, sånn er det når den store uvitende gemene hop skal få bestemme. Jeg trur faktisk programlederne var like sjokka som Guro var sjøl. Mulig at låtvalget var litt feil, ikke at hu sang den dårlig, men at låta var litt for spesiell. Uansett trur jeg ikke vi har sett det siste til unge frøken Guro Dugstad. Hu har stemme og attitude så det holder, er rrrimelig hot, og virker akkurat passe bitchy for den bransjen der;-)

Fortsetter under...

Jeg var veeeldig imponert over Guro tidligere i konkurransen, men nå i det siste har jeg ikke vært så begeistret. Hun virker frrrryktelig ovenpå, og det teller litt i en konkurranse som dette. Dessuten har hun ikke hatt noe "annet" enn stemmen ved seg som har vært iøynefallende. Linn og Tone tror jeg kommer til å gå av samme grunn. Orji må snart ut, han er en klisjè av seg selv. Kurt er helt utrolig rå, og han må vinne hvis verden skal kunne karakteriseres som noenlunde rettferdig.

:o)

Jeg var veeeldig imponert over Guro tidligere i konkurransen, men nå i det siste har jeg ikke vært så begeistret. Hun virker frrrryktelig ovenpå, og det teller litt i en konkurranse som dette. Dessuten har hun ikke hatt noe "annet" enn stemmen ved seg som har vært iøynefallende. Linn og Tone tror jeg kommer til å gå av samme grunn. Orji må snart ut, han er en klisjè av seg selv. Kurt er helt utrolig rå, og han må vinne hvis verden skal kunne karakteriseres som noenlunde rettferdig.

:o)

Jo, Guro virker litt ovapå kanskje. Nesten litt arrogant. Mulig det har hatt litt å si også. Men dette er ikke en personlighetskonkurranse da...

Jo, Guro virker litt ovapå kanskje. Nesten litt arrogant. Mulig det har hatt litt å si også. Men dette er ikke en personlighetskonkurranse da...

Nei, men det er ikke en ren musikk/sangkonkurranse, heller. Idol blir man ikke "bare" ved å kunne synge. Da hadde Sissel Kyrkjebø vært idol for lenge siden *s*

Guro var for lite markant som person, hun var litt for "slepen" i kanten, if you know what I mean. Hun var søt, flink, frekk i kjeften som en bergenser, og veldig ovenpå. Og den kommentaren om Torhild Sivertsen tror jeg faktisk kom fra hjertet.. :o)

.... og som en kommentar helt på siden; Guro minner faktisk ekstremt om nettopp Torhild Sivertsen i både stemme og stil.

1.Kurt i en klasse for seg

2.David, vanvittig særpreg på stemmen, selv om det ikke var det beste i dag

3.Gaute, flink og langt over gjennomsnittet.

4.Rebecca, stemme, glans, og utstråling.

Guro er nok pen, men for glatt. Synge kan hun, men hun mangler "auraen"

1.Kurt i en klasse for seg

2.David, vanvittig særpreg på stemmen, selv om det ikke var det beste i dag

3.Gaute, flink og langt over gjennomsnittet.

4.Rebecca, stemme, glans, og utstråling.

Guro er nok pen, men for glatt. Synge kan hun, men hun mangler "auraen"

Det er jeg helt enig i shandy. Hun har stemmen, men det er ikke nok når man mangler alt det andre.

Annonse

Gjest oiiiii

Espen er som Guro, bare at han er smartere. Han viser "ydmykhet" ovenfor sitt publikum.

Det er ikke en tiltrekkende egenskap å være ovenpå (eller bitchy som du selv kalte det), synes jeg. - MUlig det ansees å være positivt i Bergen dah, men det er ikke bare bergensere som stemmer. :-))

Espen er som Guro, bare at han er smartere. Han viser "ydmykhet" ovenfor sitt publikum.

Det er ikke en tiltrekkende egenskap å være ovenpå (eller bitchy som du selv kalte det), synes jeg. - MUlig det ansees å være positivt i Bergen dah, men det er ikke bare bergensere som stemmer. :-))

hehe... jeg er bergenser, men det kunne ikke falle meg inn i måneskinn å bruke en stemme på Guro. SÅ lite tiltalende er hun faktisk.. :o)

Annonse

Gjest Forhastede slutninger

Med de høye seertallene til Idol, er hun uansett ferdig som artist. Personligheten hennes er ikke det man kan kalle "likanes".

Jasså?

Hva da med personligheten til Michael Jackson, Madonna, Alice Cooper, Steven Tyler og alle andre som har klart å skape seg en karriere? Er de så mye bedre?

Jasså?

Hva da med personligheten til Michael Jackson, Madonna, Alice Cooper, Steven Tyler og alle andre som har klart å skape seg en karriere? Er de så mye bedre?

Tusener på tusener i Norge har nok allerede bestemt seg for at HENNE skal jeg ikke kjøpe en eneste skive av... hennes oppførsel og stil har hatt negativ effekt for henne, dessverre.

Det er tydelig at du ikke ser poenget her, de artistene du nevner, har hatt en "rar" og orginal adferd/image, og det har faktisk vært med å trekke populariteten deres opp, men de har jo hver for seg vært geniale artister da, selv om de har falmet ganske mye nå...

Det Guro har vist av sitt talent, er dessverre ikke bedre enn at det rives ned av en noe usympatisk personlighet utenfor scenen, og delvis på....

Jasså?

Horribelt å sammenligne Guro med disse, men men.

Det med særpreg og det jeg kaller "aura" har ikke noe med Guros opptreden å gjøre. Hun er pen - ja, hun kan synge - ja. Men så er det det "lille" ekstra som mangler for at hun appelerer til folk flest.

Det er helt greit å ha stor tro på seg selv, det skal man ha for å nå frem, det er bare måten hennes som er helt gal.

Det nytter ikke å tro du ER topp før du har bevist det.

Hun har heller ingenting som gjør at man får lyst til å se/høre mer. Hun er kjedelig rett og slett.

Ta f.eks Kurt da. Er han pen/kjekk - nei overhode ikke. Allikevel han har DET, og man får lyst til å høre mer, og det er nesten irriterende at det ikke går ann å få gjort akkurat det :)

Kurt, David, Gaute, Rebecca |- resten forsvinner.......Det er min mening.

Jante, Jante....

Nei, det har ikke med jante å gjøre. Hun deltar i en konkurranse der det er MER enn stemmen som teller, det er hele pakka som skal selge, ikke "bare" en fin stemme.

Du får et inntrykk av hele "pakka" ved å se dem over lengre tid, slik vi har gjort gjennom IDOL. I en slik sammenheng falt Guro totalt gjennom.

Tusener på tusener i Norge har nok allerede bestemt seg for at HENNE skal jeg ikke kjøpe en eneste skive av... hennes oppførsel og stil har hatt negativ effekt for henne, dessverre.

Det er tydelig at du ikke ser poenget her, de artistene du nevner, har hatt en "rar" og orginal adferd/image, og det har faktisk vært med å trekke populariteten deres opp, men de har jo hver for seg vært geniale artister da, selv om de har falmet ganske mye nå...

Det Guro har vist av sitt talent, er dessverre ikke bedre enn at det rives ned av en noe usympatisk personlighet utenfor scenen, og delvis på....

I smell the green devil of envy!

Horribelt å sammenligne Guro med disse, men men.

Det med særpreg og det jeg kaller "aura" har ikke noe med Guros opptreden å gjøre. Hun er pen - ja, hun kan synge - ja. Men så er det det "lille" ekstra som mangler for at hun appelerer til folk flest.

Det er helt greit å ha stor tro på seg selv, det skal man ha for å nå frem, det er bare måten hennes som er helt gal.

Det nytter ikke å tro du ER topp før du har bevist det.

Hun har heller ingenting som gjør at man får lyst til å se/høre mer. Hun er kjedelig rett og slett.

Ta f.eks Kurt da. Er han pen/kjekk - nei overhode ikke. Allikevel han har DET, og man får lyst til å høre mer, og det er nesten irriterende at det ikke går ann å få gjort akkurat det :)

Kurt, David, Gaute, Rebecca |- resten forsvinner.......Det er min mening.

"Det nytter ikke å tro du ER topp før du har bevist det. "

Hva med alle rapperne da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...