Gå til innhold

Slett innlegg Åpent forum


Anki

Anbefalte innlegg

Kan dere vennligst fjerne innlegget "Hva syns dere om dette?" på Åpent forum så fort som mulig? Syns det er direkte smakløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hvorfor det ? Jeg syns det har allmen interesse. Ubehagelig, javel, men det er nyttig å se hva folk kan finne på når de hater. Burde kunne bli en fin debatt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det ? Jeg syns det har allmen interesse. Ubehagelig, javel, men det er nyttig å se hva folk kan finne på når de hater. Burde kunne bli en fin debatt syns jeg.

Saken generelt, ja.

Men dette er jo en link til en side som oppgir fullt navn og telefonnummer til en påstått pedofil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det ? Jeg syns det har allmen interesse. Ubehagelig, javel, men det er nyttig å se hva folk kan finne på når de hater. Burde kunne bli en fin debatt syns jeg.

eh - hva hvis personen som blir navngitt på sida er uskyldig da? Tror du det er ålreit for han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angiveri

eh - hva hvis personen som blir navngitt på sida er uskyldig da? Tror du det er ålreit for han da?

Hvis du leser i gjesteboka på sida så er det en som har ringt til fyren og han har innrømmet at han er en pedofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Saken generelt, ja.

Men dette er jo en link til en side som oppgir fullt navn og telefonnummer til en påstått pedofil person.

Ja jeg så det, hatet har ingen grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvis du leser i gjesteboka på sida så er det en som har ringt til fyren og han har innrømmet at han er en pedofil

Det behøver ikke være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

eh - hva hvis personen som blir navngitt på sida er uskyldig da? Tror du det er ålreit for han da?

Nei det er ikke ålreit og jeg støtter ikke slike utslag av hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser i gjesteboka på sida så er det en som har ringt til fyren og han har innrømmet at han er en pedofil

Og det tar du selvsagt som at det stemmer? Fordi et anonymt menneske påstår det over internett? Da er du rimelig naiv! Navnet på personen tør de å henge ut, men sitt eget navn tør de ikke å skrive. Falske jævler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det, hatet har ingen grenser.

Men du har rett i at det er en interessant diskusjon. Men kanskje i en annen tråd?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvis du leser i gjesteboka på sida så er det en som har ringt til fyren og han har innrømmet at han er en pedofil

Fantomvitner er folk som dikter opp et vitnemål for å felle en de er overbevist er skyldig. Falske bevis. Vedkommende syns at den forhatte personen fortjener det, men den forhatte kan som sagt være uskyldig, og da er saken ute på jordet. Uopprettelig skade skjer, mens fantomvitnet bare sier h*n _trodde_ vedkommende var skyldig til sitt forsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men du har rett i at det er en interessant diskusjon. Men kanskje i en annen tråd?

:-)

Nei, det er spørsmål om tråden burde slettes, det syns ikke jeg, og forklarer hvorfor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er spørsmål om tråden burde slettes, det syns ikke jeg, og forklarer hvorfor :-)

Syns du at linken bør få bli liggende der da sånn at folk kan klikke seg innpå og lese navnet hans? Det syns ikke jeg. En diskusjon om det er greit, men ikke så lenge det går på en navngitt person. Rett før jeg prøver alt jeg kan på å få hele den sida stengt - hadde jeg bare visst åssen jeg kunne få det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Syns du at linken bør få bli liggende der da sånn at folk kan klikke seg innpå og lese navnet hans? Det syns ikke jeg. En diskusjon om det er greit, men ikke så lenge det går på en navngitt person. Rett før jeg prøver alt jeg kan på å få hele den sida stengt - hadde jeg bare visst åssen jeg kunne få det til...

Høres fornuftig ut, skal se om jeg finner det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Syns du at linken bør få bli liggende der da sånn at folk kan klikke seg innpå og lese navnet hans? Det syns ikke jeg. En diskusjon om det er greit, men ikke så lenge det går på en navngitt person. Rett før jeg prøver alt jeg kan på å få hele den sida stengt - hadde jeg bare visst åssen jeg kunne få det til...

Kanskje noen kan forfatte noe fornuftig på engelsk og sende til webmaster ?

Mulig dette ikke er helt riktig person men nesten:

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Hvordan det forresten?

Sikkert fordi "kjentfolk" mener man MÅ kjenne noen for å reagere på at de blir uthengt.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi "kjentfolk" mener man MÅ kjenne noen for å reagere på at de blir uthengt.

;-)

Garantert .. *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...