Gå til innhold

Hvem i Idol ville du kjøpt CD av ?

Anbefalte innlegg

Gjest Sevenup

Guro.. NEI !stiller jeg i klasse med Mette Hartmann...dønn kjedelig...om noen skrev SVÆRT gode låter til henne...Uansett har hun ikke særpreg i det hele tatt...

Orji...URK ! NEII ! Like slitsomt å høre på som en sentrifuge...

Less is more er det noe som heter....

Rebekka...Nei ? Har ikke hun en vannvittig sytete stemme ???

Blir sikkert bedre med alderen...

Linn..Tja..Njeeej...irriterende vesen (eller har jeg bare PMS) med stikkende øyne..men klart potensiale. Likte godt de sangene hun hadde skrevet selv.

Tone...Tjaaa...faktisk så tror jeg det bor mer i den jenta enn man får med seg når hun synger cover-låter.... en ny Unni Wilhelmsen ?

Espen..Nei ! Spar meg, får vondt i øra...jovisst er han flink, passer godt til revyer og slikt, men det blir for KJEDELIG !

Gaute...Ikke hvis han sang boyband-låter, men gode pop-låter...så absolutt JA.

David...Hm...synes han har stilig stemme og med stilige låter hadde det blitt JA

Kurt... JA! Herregud han har bra stemme den fyren ! Synes også det er tøft at juryen ser at folk ikke bryr seg om utseende til deltagerne :-)

Forøvrig synes jeg Kurt er kjempetøff jeg da, men han kunne droppet den dongeri-stilen, den blir litt Harry...

Hva med dere ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98847-hvem-i-idol-ville-du-kj%C3%B8pt-cd-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke laguna men svarer likevel

Hvorfor det ?

Hvis Kurt ga ut en cd med gode låter, er det da "flaut" å kjøpe den fordi han ble kjent gjennom idol ???????

Hmmmmmmmm........ser ikke logikken her.........

For eksempel fordi for disse menneskene er det å bli "idol" mye viktigere enn selve musikken. (Det er jo derfor de er med).

Gjest Idolf

Orji er en artist som gjør seg best på konsert. Du må SE han får å få noe ut av det. Det er HAN som er hele greia, og ikke sangen. Stemmen er ikke bra nok til å nytes fra CD.

For andre er det motsatt av Orji, det blir først bra musikk når du lukker øya og slipper å se dem.

Gjest appendix

For eksempel fordi for disse menneskene er det å bli "idol" mye viktigere enn selve musikken. (Det er jo derfor de er med).

Ikke nødvendigvis!

Kanskje det istedet er slik at musikken er så viktig for dem at de utsetter seg for noe slikt dritt som Idol for å ha en sjanse til å komme fortere fram mot det som de ønsker å drive med.

Det kommer jo an på hva slags musikk de lager det da. Sånn som Kurt som har en kjempe fin stemme, men hvis han skal synge rock eller U2 lignende greier, så glem det, for det liker jeg jo ikke.

Og Rebecca synes jeg hviner.

Gaute er kanskje den eneste jeg ville kjøpt cd av, nesten uansett. Og Orji.

Tone Anette synger ikke så fint, men hun har virkelig personlighet. Så hun kan virkelig bli noe, og da kjøper jeg kanskje plata hennes?

Guro, Espen, David og Linn kommer jeg ikke til å kjøpe plate av.

Annonse

Jeg tror nok ganske sikkert jeg kommer til å kjøpe en CD med Kurt uansett om han vinner Idol eller ikke.

David synger vel greit nok, men tror ikke han ville sunget sånn musikk som jeg liker.

Gaute kunne jeg sikkert kjøpt musikk med, men ikke om han skal synge sånn Ronan Keating-musikk... Nei, forresten, tror ikke jeg ville kjøpt en plate av han uansett..

Orji..hmm..nei, tror ikke det. Jeg syns han er kjempekuul, men ser han for meg best som en liveartist, ikke en jeg hadde giddi å kjøpe en plate med.

Jeg ville ikke kjøpt en plate med Linn. Heller ikke med Tone Anette tror jeg.

Hmm.. hvem flere var det igjen?

Espen - kanskje, men ikke om det blir sånn søtsuppe-musikk.

Rebecca - kanskje. Syns hun er litt kuul jeg da :)

Jeg tror nok ganske sikkert jeg kommer til å kjøpe en CD med Kurt uansett om han vinner Idol eller ikke.

David synger vel greit nok, men tror ikke han ville sunget sånn musikk som jeg liker.

Gaute kunne jeg sikkert kjøpt musikk med, men ikke om han skal synge sånn Ronan Keating-musikk... Nei, forresten, tror ikke jeg ville kjøpt en plate av han uansett..

Orji..hmm..nei, tror ikke det. Jeg syns han er kjempekuul, men ser han for meg best som en liveartist, ikke en jeg hadde giddi å kjøpe en plate med.

Jeg ville ikke kjøpt en plate med Linn. Heller ikke med Tone Anette tror jeg.

Hmm.. hvem flere var det igjen?

Espen - kanskje, men ikke om det blir sånn søtsuppe-musikk.

Rebecca - kanskje. Syns hun er litt kuul jeg da :)

Se Bassistens innlegg over, du kan kjøpe plata til bandet til Kurt på Zailor.no. Bandet heter Fenrik Lane, og har egen webside, med 3 låter du kan laste ned:

http://www.fenriklane.com/download.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...